• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Maria3

Är det någon som vet vad som hände med ambers graviditet? Har inte haft tillgång till kanal 7 på nästan två månader.

• Nellee
    IsaacsEliasMamma skrev 2011-11-08 16:36:54 följande:
    Är det bara jag som gillar Taylor? Alltid hållt på henne förutGlad följt Glamour till och från i säkert 15 år ,men måste erkänna att jag för första gången tycker synd om Brooke och håller på henne, och håller med om att Taylor inte är bättre med männen i familjen och dessutom körde ihjäl Darla.

Har missat avsnitten nu i 1 vecka, har Brooke fått reda på sanningen om vad som hände på ön?  
    Jag gillade Taylor förut, men nu är hon för mycket. Hoppas att de ger henne en bra story snart.
    Maria3 skrev 2011-11-08 16:49:08 följande:
    Är det någon som vet vad som hände med ambers graviditet? Har inte haft tillgång till kanal 7 på nästan två månader.
    Hon födde en dotter och Marcus är pappan. 

Don't you black or white me
  • mion
    Nellee skrev 2011-11-08 16:52:24 följande:
    Jag gillade Taylor förut, men nu är hon för mycket. Hoppas att de ger henne en bra story snart.
    Maria3 skrev 2011-11-08 16:49:08 följande:

hahaha bara det liksom
  • Maria3
    Nellee skrev 2011-11-08 16:52:24 följande:

Aha, tack för svar.
  • mion

Taylor är ju så tråååååååååååååååååkig

• SatuSv

Tänk att alla män och kvinnor i serien är bara med varann...Ens lycka är den andres sopor typ.. haha men det är ju allt bara en serie,tänk om det finns någon där ute som lever i ett sånt liv hehe:)

Var har Rick förresten tagit vägen...? 

Angelina2006 Leo2010
  • Nellee
    SatuSv skrev 2011-11-11 21:48:17 följande:

Tänk att alla män och kvinnor i serien är bara med varann...Ens lycka är den andres sopor typ.. haha men det är ju allt bara en serie,tänk om det finns någon där ute som lever i ett sånt liv hehe:)

Var har Rick förresten tagit vägen...? 

Vete sjutton, i USA är det en ny skådis som spelar honom. Den sämsta skådisen i världshistorien.... 
  • Soffpotatis

När barnen försvinner så är dom i Paris Skrattande men jag har ingen aning var han är.

Miss Helena har du någon aning när denna nya Rick kommer in ? Lite spännande.

Hahaha kan nye Rick va sämre skådis än Ridge ?  Varje gång han pratar eller ska spela så tänker jag avdankad porrskådis Skrattande     

• Nellee
    Soffpotatis skrev 2011-11-12 11:06:19 följande:
    När barnen försvinner så är dom i Paris Skrattande men jag har ingen aning var han är.

Miss Helena har du någon aning när denna nya Rick kommer in ? Lite spännande.

Hahaha kan nye Rick va sämre skådis än Ridge ?  Varje gång han pratar eller ska spela så tänker jag avdankad porrskådis Skrattande     
    Han har ganska nyligen kommit, vet inte riktigt hur många månader vi ligger efter. Ja, han är värre än Ridge! Trodde inte att det var möjligt  
  • SatuSv

Hahahha avdankad porrskådigSkrattande 

jag tror att vi ligger typ 3-4månader efter... Inte som våra bästa år då ligger vi 4år efter.

Angelina2006 Leo2010
Svar på tråden Glamour