• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-28 01:08:59 följande:
    Jag missade glamour! Har tagit hand om ett översvämmat förråd:/
    Men vadå så Hope och Liam fick äntligen till det?sex alltså?!?
    Jaaaag vet hur hela sagan om dom två slutar tihihi, läste på fb o en tjej i usa hade spoilat:p
    Jaaaa kan du tänka dig Cool. Men hon är ju allt annat än nöjd. Hon är älskarinna nu Skrattande
  • EmmaRoSa

SatuSV- kan du inte skicka i ett pm till mig hur sagan slutar mellan Liam och hope är jätte nyfiken nu ju.

• beadis

jaha..här har man varit på resa i 3v o "missat" sexet mellan hope o liam...det hade jag velat sett...hmm..youtube kanske hahaha 

• beadis

någon som minns det med rick..att han hotade någon man med pistol, kanske tom. sköt??

• SatuSv

Beadis jag missade oxå när dom fick till det, måste se på youtube hehe

• beadis

SatuSv: ja det måste vi nog göra då

Missade igår igen...trodde det var helg  

• SatuSv

Idag sexade dom igen haha:) Men va irriterad jag blir,så jääävla mycket gosande o nojsande när dom gjort det. :p
    Känns så himla overkligt eller så är det jag som är avis o oxå vill gosa så efter sex:p

• beadis

hahaha..det vill nog de flesta tjejer

Jaha då missade jag det också...måste verkligen kolla på youtube   

• SatuSv

Så kul att få se tillbaka blickar,t.ex nu när Ridge o Brooke såg varann för första gången:)

MEN Hope herreguuuuud jag stör mig som fan på henne,nu skickar pillertrillaren Liam mot steffy så som hon fjantar sig för att hon har haft sex jeeeeez!! Hon ska väll fan va glad att hon blev av med oskulden till den hon älskar o vill gifta sig med. Ghaaaaa

• beadis

Jag har missat alla avsnitt på 5-6veckor nu :/

Glömmer bara bort det..SatuSv: Det enda jag hittade på youtube om deras älskog
    var inte mycket   

Svar på tråden Glamour