• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Deras ligg eller jag menar när dom älskar så är det så fint.Jag tror Hope är dötråkig i sängen,sorry.Visst är hon tjatig Kräks. Han är ju rätt så mesig faktiskt, inget spår av Bill där inte.

Känns som om vi har lite sommar uppehåll Skrattande

• SatuSv

Snacka om att Hope sänker Liams självförtroende när hon lipar så o har ångest över att ha blivit av med oskulden... Fjant fjant..
    Såg ni igår hur Rick o alla killarna dregglade efter Caroline Spencer(visst hette hon så?*gravidhjärna*) rick höjde direeeekt på ögonbrynen o spanade in henne upp o ner medans amber stod bredvid o blev svartsjuk.

Ja det verkar vara sommar uppehåll här:) Brukar vara ute lite senare nu på sommaren med barnen så jag hinner bara med något avsnitt i veckan om ens det.

• OnlyOne

Jo, jag har hängt med denna serie sen den började. Omöjligt att följa den slaviskt men man går så gott det går.

Det jag gillar med serien nu är att all dramatik mellan RIdge och Brooke har lagt sig. Det började bli sååå uttjatat. Hoppas de inte går in på den linjen igen. Nu kan man lägga kärleksfokusen på ungarna istället som de försöker manipulera. =)

• SatuSv

Ja jag gillade Ambers kommentar om att Brooke började bli som Stephanie.. Det är ju sant och hela dramat mellan Hope,Liam och Steffy är ju Brooke,Ridge och Taylor i yngre versioner:)

• OnlyOne

Ja, det stämmer ju. Men det är kul att se B. lite bitchig igen. Hon är så korrekt numera.

• soffliggaren

Faasen ! Jag har missat den nya Caroline Spencer Skrattande. Då jobbar jag kväll nästa vecka så jag missar henne igen.
    Kommer hon ställa till det ? Hur verkar hon ?
    Hoppas på att någon här skriver ner lite Drömmerom vad som händer i veckan.

• SatuSv

Om jag hinner titta så skriver jag:) Brooke hoppas ju att Rick ska få upp ögonen för henne så han glömmer Amber.När hon kom ut ur bilen så såg hon direkt Rick:)

• SatuSv

Jaha nu börjar Hope missbruka piller... Amber kommer fixa piller till henne men lurar Hope..

Kom precis tänka på hur konstigt allt är,tänk Brooke är gift med sin sons styvbror,fast Rick och Ridge har ju inga blodsband då Massimo är Ridges pappa men ändå när man tänker eftet...

• Fru KM

Hm, är Caroline Spencer tillbaka? Minns jag helt fel el var inte Ridge gift med nån Caroline Spencer för läääänge sedan som dog? Inte samma eller?

• OnlyOne

Nej, denna Caroline Spencer ska vara dottern till tvillingsystern Karen. Skumt att hon genom åren aldrig har nämnt att hon hade en dotter... Eller är det bara jag som har missat det? Däremot har de lyckats hitta en tjej som är väldigt lik Caroline/Karen i ung ålder.

Svar på tråden Glamour