• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Händer inte så mycket mer än att Hope är piller beroende,Liam och Steffy har pratat och kramats. Brooke försöker få Rick att samarbeta med Caroline men han tvekar för känslorna för Amber. Dom har fest för Caroline så hon ska få känna efter om hon vill jobba med Rick. Hon verkar cool hittills. Tänkte uppdatera till Soffliggaren:)

Angelina2006 Leo2010
  • Fru KM

Skumt ändå att dom heter samma på Wiki står det Caroline Spencer den 2. Kusin till Liam då antar jag för Karen är ju Bills syster

• SatuSv

Jo hon är dotter till Karen och Karen är ju Bills syster. Hon döptes efter sin moster med samma namn sa hon häromdan..

• Fru KM

Okej. Missar varje dag nu....

Pillerberoende?

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-07-20 18:28:39 följande:
    Händer inte så mycket mer än att Hope är piller beroende,Liam och Steffy har pratat och kramats. Brooke försöker få Rick att samarbeta med Caroline men han tvekar för känslorna för Amber. Dom har fest för Caroline så hon ska få känna efter om hon vill jobba med Rick. Hon verkar cool hittills. Tänkte uppdatera till Soffliggaren:)
    Skrattande Tackar.  Hann se lite igår men det är ju ingen höjdare just nu,eller ? Nästa vecka är jag med som vanligt så ingen update för min del.

Det är kanske jag som är lite störd och bara vill se nya intriger hela tiden.

Solen lyser här så jag få ta mig ut men vinden kunde varit liite varmare Solig
  • SatuSv

Fru KM: Ja hon är beroende av ångest dämpande men dom hon nu har fått är Amber som skickat efter och skrivit att dom var från dr barton..

Haha ja vi alla vill nog se intriger:)

• SatuSv

Jisses.. Steffy vägrar att ge upp Liam alltså och jag kan ju bara säga att det kommer nog aldrig ta slut heller. Är förvånad att jag hunnit titta ganska mycket förra veckan och idag.. Har inget annat att göra än att vänta på bebis..ok jo ta hand om andra barnen då såklart:)
    Någon annan som hinner titta?

• SatuSv

Varför varför vaaarför säger inte Lism åt sin käre far att hålla sin käft och Mind his own business!!!?

• soffliggaren
    Skrattande Vad hände då ? Jag hade Glamour i ögon vrån och såg snabbt när dom var på Bills kontor.
    Varför säger Liam någonting alls  ?

Hope är så jäkla  pretto. Jag hoppas och önskar att han går tillbaka till Steffi. Hon är ju lite kul iallafall.
  • SatuSv

Bill bara tjatar till liam om att hope e pillerknaprare,sjuk labil och så.. Att liam ska va med steffy.
    Nu åker dom till aspen alla tre (trion..)o bill har ju planer på att fixa steffy o liam tillsammans där o göra något åt hope.

Är oxå irriterad på hopes attityd,snälla lixom! Att hon ens bryr sig om alla skriverier. Kan ju säga att i usa är det heller inte ens över trots att han gifte sig m nån av dom.

Svar på tråden Glamour