• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • That is life

Jag hoppas att steffy och liam blir tillsammans igen. Jag tycker inte hope och liam passar ihop men sen gillar jag ju inte hope överhuvudtaget. Undrar vad Bill har hittat på?

L 060725 & H 091104
  • Fru KM

Lästa på nätet att Ridge ska försvinna från serien, skådisen ska sluta. Enligt Aftonbladet ska han mystiskt försvinna under en bröllopsresa... Ska han gifta om sig med Taylor tro?

• soffliggaren
    Fru KM skrev 2012-08-16 12:27:22 följande:
    Lästa på nätet att Ridge ska försvinna från serien, skådisen ska sluta. Enligt Aftonbladet ska han mystiskt försvinna under en bröllopsresa... Ska han gifta om sig med Taylor tro?
    Nääääää vad säger du Förvånad. Det var en smarrig nyhet. Varför ska han sluta ? Hur ska Brooke klara sig utan alla levande ljus och ligg ?
  • Fru KM

Ja enligt Aftonbladet, om man ska tror dom. Undrar hur dom ska få till detta liksom

• SatuSv

Haha utan levande ljus o ligg:p Hon kommer väll ta Thorne igen då.

Ja chockande att han ska sluta:O

Jag har inte orkar kolla på hela veckan för jag är så irriterad på "trion" och Bill.

• Fru KM

Nä hinner knappt kolla heller. Och när man väl kollar så handlar d om samma sak, trion och Bill.

• soffliggaren

Visst är dom tjatiga Kräks. Pillertrillan körde in i Steffy. Liam räddade henne i backen. Bill tjatar och Brooke ser hela tiden lipfärdig ut. Rick vill bara hjälpa till hela tiden.

Värdelöst men jag kollar i morgon med Skrattande( Bara för er skull ladies )

• SatuSv

Såg på fb att Glamour hade skrivit att dom är glada att kelly lang stannar(brooke heter väll så egentligen..)

• Ladytjorven

Jag irriterar mej GRÖN på männen som spelar i Glamour,dom allra flästa av dom!!!

Totalt ansvarsbefriade är dom,ständigt "offer" för giriga,överkkåta och giftiga kvinnor!! Och iiiiinget fel gör dom själv!
     (kan det kansje vara en man som är manusförfattare?)

Som denna evighetshistorien med Hope(som jag inte tål),och hennes mespropp till kille,Liam! Altid ör det HON som är boven,HON som måsste bättra sej,stackars Liam är det ju så synd om....Grrrr...!!!!

Tror jag måsste,för min egen psykiska hälsas skull,sluta kolla på denna mupp-serie snart....   

Svar på tråden Glamour