• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Här har vi gått och blivit små krassliga. Lite feber på M och jag har lite ont i halsen. Antar att hon har samma som mig i och med febern ?!

Har haft några hektiska dagar, ser fram emot att ta det lugnt imorgon.

M har bjudit på härliga skratt ljud . Helt ljuvligt. Hon har låtit länge men nu kiknar hon. Igår kväll fes hon och sen skrattade hon efter det . Tydligen samma humor som jag.

• HannaVirrpanna

Hej alla! Länge sen! Har varit sjuk och haft fullt upp med flytt och allt vad det innebär :)

Har varit hos läkaren och klippt bort Tillys lilla plutt som hon hade vid örat... En utvecklingsrest som dom kallade det. Tyvärr blev det inte glada miner efter bedövningen togs... Så länge har hon aldrig grinat förut! :(

Sitter och ser hollywoodfruar... Fy fan för Gunilla!!

Nån frågade om instagram, jag heter nog hannavirrpanna där med!

• Tibell

momster : Aha..Han har alltså varit sjuk ?

hoppas han inte utvecklar astma..är ett himla jox med det

FruSandra : Det är ett bra datum

• EllaBella02

Jag har kört Pampers hela tiden men fick för mig att prova Libero, art edition 3. Jag har aldrig varit med med om mer läckande blöjor. Tycker också att de är mycket hårdare än Pampers så jag kommer byta tillbaka efter det här paketet. Jag heter minhundlilly på Instagram : )

• SaJo81

Vi använder fortfarande 2:an fast pampers, mest för att vi fick två paket av ett par kompisar som har en flicka som är 6v äldre än Bastian :) har ett paket libero nr 3 art edition hemma med!

Jag heter SaJo81 på instagram :) men är inte så flitig där! Borde kanske bli men samtidigt har glaset på linsen på min telefon repats så mycket så alla bilder blir suddiga :( ska byta glaset snart men det kostar ju typ 1000 spänn :S

• momster

Vad kul med så många på instragram. Jag lägger till er. Själv heter jag momsterz.

Tibell. Jo han hat varit sjuk och Tyvärr värkar de inte bättre än astma eller förkylnings astma Han har varit inlagd i nästan en vecka första vändan och bara kvar över natten andra vändan.
    Tyvärr vet jag vilket helvete de för med sig oxå då äldsta sonen har astma och dottern troligtvis förkylnings astma.

Sitter nu i kö på 1177 då han är helt igentäppt i näsan och varken näs sug nezeril eller koksaltlösning hjälper så jag känner mig lite smått frustrerad.

• momster

Blev att avvakta tills i morgon och ringa Vc.
    Gav han flytande ventoline som är luftrörs vidgande och efter 15 min sover han.
    Hoppas läkarna har nått bra att komma med i morgon.