• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

O nu har jag gått och blivit sjuk ont i halsen, hostar och har feber. Hoppas bara Rakel klarar sig...
    Hur gör man om man är så sjuk att man inte kan ta hand om bebis? Får mannen vabba då eller typ sjukskriva sig?

• finafrugan

Millifjor: du kan sjukskriva dig, men läkarintyg krävs från dag 1. Då kan din man vara föräldraledig. Krya på dig!

• anjiali

Millifjor: också sjuka hos oss å undrade det samma.

Men vem orkar ordna läkarintyg och så kostar det ju också. Både besöket och läkarintyget !!! Då vill det till att man är mycket krasslig för att man ska fixa det.
    Finns det inget lättare sätt ???

• anjiali

Tänkte på de dagarna också men vill nog inte ta dem för att jag är sjuk.
    Jag ska nog fixa min instantgram. Hade ett konto jag inte kommer in på. Får nog skapa ett nytt .

• Trolla75

momster... Stl. 2, hade vi redan på bb ;)

Instagram- johannabson

Här är det redan dags för byte av 3 e b-blöjan i dag... Väckte gubben för en halvtimme sedan... Så han får ta även denna...
    Caspian är en kul liten krabat... Han har suttit och tittat lite på Teletubbis och nu helt plötsligt har han fått andra ljudresurser... Han skrattar med en massa tonlägen och låter nästan som "solpojken" på filmerna...

Hur gulligt som helst! :)

• anjiali

Anjiali heter jag. Har inga kort ännu . Hur funkar det ??? Kommer alla kunna se kort eller bara "vänner" ???
    Vem äger mina kort. Försöker vara lite restriktiv med bebis kort på fejan.

• millifjor

Du kan ställa in det på ditt konto, om du bara vill att dina vänner ska se eller om du vill att alla ska se. Vem som äger bilderna vet jag faktiskt inte