• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tibell

trolla : Just nu verkar det inte spela någon roll när man har avslut...tradera går inge vidare alls verkar det som. toppen för köparna dock..har gjort många fynd senaste tiden

men annars bör man väl försöka ha avslut vid barnbidrag eller löning...

Lovis är helt klart inne i någon jobbig fas...

i natt har hon ätit 5-6 ggr..hon som annars

sover hela nätter ! inte ens som nyfödd åt hon såhär ofta !

men eftersom hon har ganska stora problem med tillväxten gör det inget...bara mamman somär lite trött

• anjiali

Så nu har jag fotobombat lite . Men bara barnen. Lär ju dröja innan jag dyker upp på bild igen. Känner mig lagom snygg :-/...

• millifjor

Går det inget bra med viktväktarna Anjiali?
    Jag försöker köra lite LCHF inspirerat men det går sådär, som nu när jag är sjuk då tycker jag synd om mig själv och vill gärna äta nåt sött men ska försöka undvika det men det är ju såå svårt! O andra sidan kan jag ju inte gnälla över att jag är tjock utan att jag gör nåt åt det!
    Nej pepp nu alla som kämpar med de vidriga gravidkilona!

• anjiali

Jo det funkar. Totalt 4 kg på snart fem veckor. Men det går såååå sakta !!! Har 8 kg kvar .