• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tibell

får man hänga på er här ?

känner igen flera av er från den andra juli tråden men det är lite mer fart i denna

• EllaBella02

Jag kommer vara hemma så länge det går och jag kommer även ta alla sambons dagar som han kan ge bort. Det funkar bäst i vår familj : ) så planen är att vara hemma minst till sep nästa år.

• SaJo81

Nu har lilleman fått ersättning delvis i tre dar och redan är det problem att få honom att bröstet! Han äter inte när han ligger där ens längre så vi får nog ta bara ersättning snart :/

Hej Tibell :)

• momster

Välkommen tibell

SaJo att det kan vara så olika vi har haft ersättning i 1 vecka nu men Denver är och vill ha bröstet i stället för flaskan.

• SaJo81

Momster: ja, jag hade hoppats att vi skulle kunna köra båda delarna men ser inte ut som att det blir så :( tråkigt men men så är det! Men skönt för er att han fortfarande vill :)

• Tibell

tack...så söta ni är

kommer en presentation och bilder så fort min dator börja samarbeta