• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Idag käkade vi ett knappnålshuvud med morotspure! Det blev succé, hon hade nog gärna ätit lite till : )

• JWall

Vad spännande att se alla bebisar :D jag skriver ju inte så ofta men läser alltid.
    Jag heter Joppalainen på Instagram om någon vill titta! Känner mig dum när jag tittar men inte har lagt ut mitt eget :)
    Vår lilla kille vaknade med 39 graders feber inatt och imorse var det ett illvrål av förtvivlan när han vaknade från honom. Usch. Känner mig så skyldig och oroar mig att jag inte har satt på han tillräckligt med kläder ute osv. Men antar att det kommer komma små feber dagar framöver. Nu äter han ett mysmål iaf. Så han får i sig lite vätska :)

• anjiali

Jwall : vad tråkigt att han är sjuk. Hoppas det vänder. M hade feber igår men mår mycket bättre redan idag

• anjiali

38 bonus points kvar 20 tränings points ihop skrapade och i morgon är sista dagen.
    Hade ni ätit några dem även om ni inte kände att ni hade behov av dem. Vågen visade minus 0,5 kg sen lördags. Hade ju gärna sett att det blev lite mer innan fredag. Det vill säga att jag haft idag och imorgon på mig att tappa lite till.
    Är lite rädd för bonuspeerna, gick ju inte ner något förra veckan när jag käkade alla plus lite till :0 !!!

• JWall

Skönt att veta att det kan vända på en dag :) får hoppas på det bästa!

• momster

Helt underbart och kul att så många vill dela med sig av sina bilder.
    Och alla bebisar är så himla söta och har så fina syskon.