• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • enilorac81

Åh har ni redan börjat med smaksensationer?! Jag ska börja nästa vecka tror jag allt

Söta bebisar alla har måste jag säga!

Läser om allas viktras kämpande, måste säga att jag är imponerad! Själv så går jag promenader och äter det mesta (dvs, alla ð???) har 2 kg kvar till startvikt, det jag började med när jag blev gravid, men skulle gärna tappa 5-6kg till...hursomhelst så förstår jag att jag inte kan tappa kilon om jag äter mer än vad jag rör på mig....så jag kommer väl till insikt att ska vågen visa färre kilon får jag sluta med alla goda bakverk osv

Hepphepp från mig â?º

• anjiali

Om jag ändå som min goda vän sitta stilla och äta vad jag vill pluss godis och gå ner i vikt !!! Gillar visserligen att röra på mig men vill gärna kunna frossa i godis å fett

• Sladdis

Min viktminskning går åt helvete!!!:( Har gått ner 7 kg med VV men kommer att gå upp igen. Inte allt hoppas jag. Matteo är hemskt jobbig nu. Han vaknar med en till två timmars mellanrum på nätterna och det har han gjort i ca tre veckor så nu går jag på knäna. Jag orkar inte engagera mig och hålla motivationen uppe när jag är så här trött. Orkar inte göra något utan sitter mest hemma. Till råga på allt har jag fått hälsporre och det gör så jäkla ont när jag går. Och jag som hade kommit igång med att gå en timmesrunda varje dag. Ledsen för det deppiga inlägget.

• anjiali

Sladdis : kanske kan försöka hålla vikten ??? Så senare när motivationen kommer tillbaka och orken så fortsätter du.
    Ingen viktnedgång är raka vägen.

• Sladdis

Anjiali: Ska försöka med det. Jag vet ju att motivationen kommer tillbaka och då kommer jag att bli arg på mig själv om jag sabbat allt. Men just nu vill jag bara äta allt jag ser och lite till.

• millifjor

Själv sitter jag o käkar jordnötssmör o mörk choklad, bra jobbat! Bara för att jag är sjuk så hittar jag en orsak till att äta...

• anjiali

Varför är riktlinjer ändrade från fyra till sex månader med smakisar ??? Någon som vet ?

• Mijab

Är inte inne här ofta längre men brukar kika in här o läsa, heter rare_84 på instagram ð??¸