• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Emmizen80

Gustav är som förbytt. Han har skrikit konstant nu i 30 min. Är så maktlös, inget jag gör får han att lugna sig. 38.0 i temp. Jäkla spruta!

• SessanM

E vaccinerades i måndags. I dag har hon bajsat en klump två gånger. Liksom gummiaktigt... Någon som vet om det kan ha samband eller vad det annars är? Hon har mått bra i övrigt lite gnällig idag dock.

• Trolla75

Jag blir så trött på mig själv!
    Missade BVC tiden... Trodde den va idag, men icke den var igår...

Men att ingen ringde?
    Från början fick jag tid i måndags, det är uppskrivet i boken... men så fick jag brev om ändrad tid... Skrev upp i almanackan... Och i dag skulle jag bara dubbelkolla tiden. Oh no det vart i går den 24e! :(

Ringde men den här jäkla telefontiden...
    Får försöka i morgon igen...

• juliaannaeva

Idag firar vi 3 månader, o så här gnällig som hon varit idag har hon aldrig varit :( snälla säg att detta bara är en fas... Inget som
    Hjälper ju..

• Emmizen80

Anijali: vet inte kanske, jag har gett han panodil, nu efter att ha skrikit i stort sett hel kvällen som adr han med flaskan i mun av ren utmattning antar jag. Hoppas det är över sen och att det INTE blir såhär i natt när han vaknar. Det enda stället han var någorlunda lugn på är på skötbordet av alla ställen.... Inte ens att ligga på mig dög, men nu ligger han på mig och sover för fullt. Hoppas det är för natten som det brukar vara

• Emmizen80

Skitspruta, men hellre lite skrik nu än att strunta i att vaccinera (har en i vår närhet som INTE vaccinerat sitt barn) och de blir rejält sjuka se are i livet

• skuttare

När vår dotter somnat på kvällen ca 19 så får hon ligga kvar på mig och sova tills jag går och lägger mig då jag tar henne med mig och hon sover i sin säng som står kloss mot min. Vart soverera bebisar innan ni går och lägger er och hur/vart 'nattar' ni dem?

• chess07
    Emmizen80 skrev 2012-10-25 14:30:07 följande:
    Gustav är som förbytt. Han har skrikit konstant nu i 30 min. Är så maktlös, inget jag gör får han att lugna sig. 38.0 i temp. Jäkla spruta!
    stackars... så var vår Arvid i förrgår när ja fått sprutan... Fick gå med honom i sjalen i flera timmar då han skrek... Han skriker aldrig så annars..! Ge alvedon om du har, han hade ont i hela kroppen kändes det som och blev bättre på alvedon,,,