• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 11:10:57 följande:
    Mysig ålder

Jag har en son på 15 månader och en dotter på 6 månader snart
    Ojdå! Cred till dig som orkar två små samtidigt (snart tre)!Glad
  • Tolle83

Lyckliglottad
    Ja jag hoppas de också. Han sa att allt såg bra ut. Allt satt där de skulle :) han vågade till o med säga grattis :)
    Nästa vecka ska ja ringa för inskrivning. Snabba puckar! Dom har börjat med inskrivningen tidigare nu än vad dom hade förut..

• Lyckliglottad
    Tolle83 skrev 2011-11-11 11:16:20 följande:
    Lyckliglottad
    Ja jag hoppas de också. Han sa att allt såg bra ut. Allt satt där de skulle :) han vågade till o med säga grattis :)
    Nästa vecka ska ja ringa för inskrivning. Snabba puckar! Dom har börjat med inskrivningen tidigare nu än vad dom hade förut..
    Låter ju bra , Vilken vecka är du i? Solig

Jag har inskrivning den 24 november jag.
  • Lyckliglottad
    Sladdis skrev 2011-11-11 11:15:34 följande:
    Ojdå! Cred till dig som orkar två små samtidigt (snart tre)!Glad
    Tack. Ja det kan vara såklart lite tufft och jobbigt men jag älskar livet som mamma och vi vill ha 3 barn sen vart dom lite snabbare än planerat men vad gör det Solig 

för mig fanns ingen tanke på abort!!
  • Lyckliglottad

Kan vi inte skapa en tråd där vi kan lägga upp

Magbilder
    Ultraljudsbilder
    Inköp/handling till bebis

M.m

Skrattande

• Woogie

Hejsan, kan jag hoppa in här? Jag fick veta igår (fast jag misstänkte redan i förrgår). Testade med en digital CB-sticka eftersom jag inte ville ha minsta lilla tvivel. Är i v. 4+5 eller 6 så det är superdupernytt. Är preliminärt beräknad till 14/7. Har en liten på snart 15 månader och en på 10 år sedan innan.

Jag ska på läkarbesök för KUB i mitten på dec. och har inskrivning hos BM på alla hjärtans dag av alla dagar :o)

Jag kan fatta avgörande och mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Sladdis
    Woogie skrev 2011-11-11 11:26:16 följande:
    Hejsan, kan jag hoppa in här? Jag fick veta igår (fast jag misstänkte redan i förrgår). Testade med en digital CB-sticka eftersom jag inte ville ha minsta lilla tvivel. Är i v. 4+5 eller 6 så det är superdupernytt. Är preliminärt beräknad till 14/7. Har en liten på snart 15 månader och en på 10 år sedan innan.

Jag ska på läkarbesök för KUB i mitten på dec. och har inskrivning hos BM på alla hjärtans dag av alla dagar :o)
    Välkommen!Glad

Är du säker på att det inte är tvärtom. Låter sent med inskrivning hos BM i februari. Jag har inskrivning 6:e dec. Då får jag en tid till KUB.
  • Tolle83

Lyckliglottad
    Jag är i v 6 (5+3) :)

• Tvåbarnsmamman78

Kanske heter hälsosamtal.. Vi var 6 st idag men brukar vara fel. Hon fick igenom lite om vad man får och inte får äta, frågade hyr vi mådde, fick lite blanketter om rökning och alkohol och lite annat smått och gått.. Sen fick vi se en film om fosterdiagnistik... Tig en timme.

Kommer nog också göra ett kub test.. Dick inte gjort de med de andra två men är ju snart 33 år.

Svar på tråden Juli bebis 2012