• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vädursflicka

Håller tummarna för dig Ella! och du FÅR skriva romaner, vi vill ju höra hur det går för dig och stötta! Vi hoppas att detta betyder nåt bra!

Bees knees, växtvärken kommer och går för mig också, kommer små stunder på kanske 2 min ibland, då jag känner att det molvärker lite...har väl haft 5-6 såna små stunder idag :) så det är nog inga konstigheter.

Annars känns det ngt bättre i illamåendet idag, är dock fortfarande lite osugen på mat, eller ja, kan vara jättesugen och hungrig men efter två tuggor känns det inte lika gott längre...:/ får hoppas att det blir lite bättre med det snarast.

Just nu längtar jag bara tills imorrnkväll och på lördag då vi ska berätta den underbara nyheten för våra föräldrar! Nåt jag sett fram emot även långt innan jag blev gravid ;) 

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 jobbar också på förskola. Tycker det är jobbigt att ingen vet för jag börjar må riktigt illa på morgnarna... Tycker även att mitt tålamod och humör har ändrat sig. Orkar liksom inte lika mycket nu..

Känner igen det sär med att äta men ändå vara mätt. Känner mig hungrig och illamående vara någon timme efter belöpa men samtidigt mätt

• AnnA1985

Mår tokilla, men det är nog för att jag enbart ätit brunch idag :S
    Så nu ska jag gå till pizzerian och köpa en stor fet kebabrulle!! :p 

• Tolle83

Lyckliglotta
    Tack söta :) Jag är bara i v 6 (5+2) men ja hoppas att dom ser nåt..

• Tolle83

Tvåbarnsmamman78
    Jaa guud mitt tålamod är inte att leka med. Och tröttheten går mej på nerverna! Jag kan verkligen inte kontrollera den..

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 och vad kan man göra.. Innan någon vet känns det som att man bara får försöka hålla ihop. När de andra vet kan man kanske få gå ifrån.
    Har du berättat för chefen? Vilken vecka är du i? Kommer nog berätta inom två veckor så att någon vet...

• smulan12
    Ella Jade skrev 2011-11-10 19:03:12 följande:
    Jo möjligheten finns att bebisen mår bra men är mindre än vi tror, felberäknat bara. Visst känner ja mig lite gladare idag men vågar inte hoppas på de för atr bli besviken igen.. Men svårt o låta bli! Ska döpa ungen till MIRAKEL om den ploppar ut ändå i juli :D
    Håller tummar och tår för dig Ella..! Skriv så mkt du vill. Vi finns här och stöttar när det behövs.!
    Stor kram {#emotions_dlg.flower}
    Kika gärna i min blogg :)
Svar på tråden Juli bebis 2012