• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83

Tvåbarnsmamman

Nepp min chef har svårt att vara tyst så jag tänkte säga sen närmare v12-13 om de inte syns innan :)
    Ena kollegan tänkte ja nog berätta för. Så hon vet och kanske inte låter mig vara med de "värsta" barnen.. Men jag vet inte än..
    Jag är i v 6 (5+2)
    vilken vecka ärdu i?

• smulan12

Hur har det gått för er rökare förresten? Om vi nu har några sådana här. Har ni lyckats sluta eller skurit ner eller hur har det gått? Själv ar jag flera gånger försökt sluta innan men det har inte gått så bra. Fram tills nu. Va inga större problem att sluta när väl Pluset var på stickan.Glad *stolt*

Kika gärna i min blogg :)
  • Kimber
    AnnA1985 skrev 2011-11-10 19:16:39 följande:
    Mår tokilla, men det är nog för att jag enbart ätit brunch idag :S
    Så nu ska jag gå till pizzerian och köpa en stor fet kebabrulle!! :p 
    Fan va gott!!! ^____^
  • Tolle83

Smulan 12
    Jag slutade röka redan i somras.
    En kollega fick bröstcancer och då fick ja mej en tanke. Jag "VÄLJER" att få cancer, men hon som inte röker fick cancer utan att "välja".

Slutade jag bara pang bom efter 14 års rökande.
    *stolt och klappar mej på axeln*

• smulan12
    Tolle83 skrev 2011-11-10 20:16:41 följande:
    Smulan 12
    Jag slutade röka redan i somras.
    En kollega fick bröstcancer och då fick ja mej en tanke. Jag "VÄLJER" att få cancer, men hon som inte röker fick cancer utan att "välja".

Slutade jag bara pang bom efter 14 års rökande.
    *stolt och klappar mej på axeln*
    Grattis! Mycket starkt jobbat..Glad Hur har det gått för din stackars kollega?
  • Tolle83

Smulan12 de har gått bra. Hon är frisk nu och klar med strålning :)

• smulan12
    Tolle83 skrev 2011-11-10 20:33:53 följande:
    Smulan12 de har gått bra. Hon är frisk nu och klar med strålning :)
    Vad skönt.Glad
  • tundra

Har fått tid till inskrivning den 14/12. Pratade med min gamla BM och är riktigt glad att jag får henne igen! Men det blir långa veckor dit.

Någon skrev att för de flesta omföderskor går 2a graviditeten på rutin o är mer en lång transportsträcka. Men jag tycker det är minst lika nervkittlande den här gången. Tankarna maler, dagarna går snigelsakta och varje symptom analyseras. :-P

Lääängtar redan efter min nya knatte!

• Tolle83

Min ischiasnerv är i kläm :( de gör ruggit ont! Hoppas de släpper snart...

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 tror jag är i v.7 (6+1) kanske ... Det jag oroar mig mest över är att jag började där i aug. Har em bra chef men vem vet hur Jon reagerar...
    Tycker magen känns stor så jag kommer inte kunna vänta tills v.12-13....

Är det första barnet?

Svar på tråden Juli bebis 2012