• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Har också sömnproblem. Tar tid att somna fast jag är trött, vaknar flera gånger under natten och sen vaknar jag tidigt!Obestämd Så var det inte alls med de andra två..... Funderar kanske mer nu än man gjorde då?

• Lyckliglottad

FY fasen vilken illamående man har fått. från ingenstans så har det kommit på en som ett brev på posten dom senaste 2 dagarna. Någon mer som har tips mot illamående eller med har mkt illamående?

{#emotions_dlg.flower}

• Tolle83

Jag ringde 1177 och frågade om ja fick ligga på min spikmatta.. ( jag älskar, saknar och är beroende av den) hon rekommenderade mej att inte använda den. Speciellt inte nu i början.. :(

• Lyckliglottad
    Sladdis skrev 2011-11-11 10:54:04 följande:
    Har också sömnproblem. Tar tid att somna fast jag är trött, vaknar flera gånger under natten och sen vaknar jag tidigt!Obestämd Så var det inte alls med de andra två..... Funderar kanske mer nu än man gjorde då?
    Jag vaknar också med under nätterna och har tok svårt att somna om. Väntar du med nummer 3?
  • emma0303
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 10:58:07 följande:
    FY fasen vilken illamående man har fått. från ingenstans så har det kommit på en som ett brev på posten dom senaste 2 dagarna. Någon mer som har tips mot illamående eller med har mkt illamående?

{#emotions_dlg.flower}
    Köpte sea-band på apoteket... funkar kanon bara efter några minuter ;)
  • Lyckliglottad
    emma0303 skrev 2011-11-11 11:02:23 följande:
    Köpte sea-band på apoteket... funkar kanon bara efter några minuter ;)
    tack för tipset tror jag får prova det jag med då
  • Tolle83

Hallå alla! Idag var jag på vul :) han såg endast hinnsäcken som jag trodde. De satt iaf på rätt ställe och han kunde se en liten liten prick på knappt 1mm vilket kunde vara fostret, men han vågade inte svara helt hundra på de.
    När ja åkte därifårn och läste i mina appar så står de att fostret nu borde vara 4-7 mm. ju mer ja tänker på de desto oroligare blir jag.. Vad ska ja nu tro?!
    Jag fick iaf en ny tid 5dec för att kolla hjärtat :) jag ska försöka att inte tänka så mycket. Tar de som de kommer lixom.
    Nu har ja iaf handlat min första bebistidning. "vi föräldrar gravid special 100 sidor för dej som väntar barn! "
    Så nu ska ja mysläsa lite :)

• Sladdis
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 10:58:51 följande:
    Jag vaknar också med under nätterna och har tok svårt att somna om. Väntar du med nummer 3?
    Ja, har två pojkar som är 10 och 15 år. Dina?
  • Lyckliglottad
    Tolle83 skrev 2011-11-11 11:06:35 följande:
    Hallå alla! Idag var jag på vul :) han såg endast hinnsäcken som jag trodde. De satt iaf på rätt ställe och han kunde se en liten liten prick på knappt 1mm vilket kunde vara fostret, men han vågade inte svara helt hundra på de.
    När ja åkte därifårn och läste i mina appar så står de att fostret nu borde vara 4-7 mm. ju mer ja tänker på de desto oroligare blir jag.. Vad ska ja nu tro?!
    Jag fick iaf en ny tid 5dec för att kolla hjärtat :) jag ska försöka att inte tänka så mycket. Tar de som de kommer lixom.
    Nu har ja iaf handlat min första bebistidning. "vi föräldrar gravid special 100 sidor för dej som väntar barn! "
    Så nu ska ja mysläsa lite :)
    Man kan inte se så mycket innan v 7 för det är då OFTAST man kan se en liten krabat och ett tickande hjärta. Vissa har sett det innan v 7 med. Försök och inte tänk så mycket på det allting såg ju fint ut och nästa gång du ska på VUL lovar jag att du kommer se en liten krabat med ett pickande hjärta Solig
  • Lyckliglottad
    Sladdis skrev 2011-11-11 11:08:55 följande:
    Ja, har två pojkar som är 10 och 15 år. Dina?
    Mysig ålder

Jag har en son på 15 månader och en dotter på 6 månader snart
Svar på tråden Juli bebis 2012