• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Libe

Milifjor - visst är du norrtäljebo? Vart går du på mamma boot? På ntc?

• Libe

Och momster - lycka till idag!

Ellabella - vilket tråkigt besked du fått :( men vilket tur att det upptäckts så tidigt och att vår sjukvård är så fantastisk. Styrka till dig!

• chess07
    millifjor skrev 2012-11-21 08:51:31 följande:
    Chess07: har också en femma men jag skickar inte ut frågetecken ? ? ? ?

Hahaha! Skoja bara
    haha! Nej det är säkert jag som gör något men tyckte de va konstigt bara att de hände 2 ggr efter varandra! Tungan ute
  • chess07
    Gulia84 skrev 2012-11-21 08:48:28 följande:
    Hej på er!
    Får man hoppa in här tro?
    Har en son, Liam, som föddes 20 juli.

Har någon av era fått tänder? Liam har en liten tand på väg upp och jag funderar på den här förkylningen han fått i samband med den. Är den smittsam tror ni?
    Välkommen!

Inga tänder här än!
    Alla förkylningar är smittsamma...
  • Sladdis

Välkommen gulia87!
    Min Matteo fick sin första tand när han var 3 mån och 10 dagar och några dagar senare kom den andra. Om förkylningen beror på tandsprickningen borde den ju inte smitta men med tanke på att alla verkar vara förkylda nu så behöver ju förkylningen inte ha med tanden att göra.

• millifjor

Libe: ja på NTC har de mamma bootcamp, man fick en gratis vecka nu i mammagruppen, men tror man kan få det ändå. skulle gått igår men har fortfarande ont i halsen...men imorgon har de ett pass 9.45 och det vr skoj, testade det förra veckan, annars på tisdagarna så är man utomhus

• Gulia84

Tack!

Jo, alla förkylningar är så klart smittsamma :) men om den skulle bero på tänder så undrar man ju lite. Så är det ju inget virus :)
    Det va bara en fundering.
    Han har en riktig förkylning tror jag. Den här hostan han har är hemsk :( den har han haft länge. Han låter som en hund. Blir ju inte bättre.