• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Libe

Då ska jag prova det när ryggen slutat krångla :) smidigt att kunna ha bebis med :)

• momster

då var vi på avd igen.
    det blev ingen operation utan bara en undersöning där dom kostaterade att körteln var normal stot, så kollade de efter tumörer och de hittade de inga som tur var, halsmandlarna var normal stora. det ända de kunde konstatera var att han var lite trång i näsan.
    så nu är vi tillbax till ruta ett igen och har ingen aning om varför han gör andningsuppehållen :(

• skuttare

Momster: stackars er. Jag lider med er. Hoppas verkligen att de hittar nåt som det går att göra nåt åt. Har ni andningslarm eller hur har ni löst det? Hur går dom vidare nu. De kan ju inte bara släppa det för att det inte var det de trodde. Kommer ni bli inlagda eller vad? Usch jag kan inte föreställa mig hur ni har det. Styrkekramar!!

• chess07
    momster skrev 2012-11-21 14:52:51 följande:
    då var vi på avd igen.
    det blev ingen operation utan bara en undersöning där dom kostaterade att körteln var normal stot, så kollade de efter tumörer och de hittade de inga som tur var, halsmandlarna var normal stora. det ända de kunde konstatera var att han var lite trång i näsan.
    så nu är vi tillbax till ruta ett igen och har ingen aning om varför han gör andningsuppehållen :(

Men... skönt att det inte var tumörer men vad jobbigt att inte få reda på varför han har så...
    säger som skuttare, hoppas dem fortsätter utredningen nu och tar reda på varför. Andningslarm skulle nog vara skönt för er i det här läget! Ni behöver vila för att orka...!

Många kramar!!
  • momster

Skruttare. Har inget andnings larm då han sover i babyskyddet. Man får/kan aldrig sova ordentligt. Vi är redan inlagda. Blev inlagda natten till tisdag pga att han hade andnings uppehåll.

• FruSandra

Ni som ger gröt, ger ni även vatten? På Bvc sa de att när man börjar med smakisar är de bra att börja med vatten, men räknas gröt in som smakis?

• momster

Nu har läkaren varit in. Vi blir kvar till i morgon minst. Läkaren skulle oxå beställa ett EEG test i morgon så vi kan utesluta epilepsi. Han trodde inte det var det men ville göra ett test.
    Och så ska vi få låna hem ett larm när vi blir utskrivna. Men de skulle diskutera vilken sorts larm vi skulle ha.
    Men känns skönt att man kanske kan sova på nätterna snart.

• Trolla75

Usch o fy, måste skriva av mig!

Men vi kom nyss från barnläkaren på BVC och han sa åt oss att åka in direkt i morgon bitti till barn och där skulle vi bli inskrivna!??? Nu snurrar tankarna