• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Trolla: är det med stora tjejen som har växtvärk eller vadå? Vad trodde de det kunde vaRa?

• Tibell

Momster : Men då Hur ser ett andningsuppehåll ut ? Beskriv gärna.

Är det när han sover ?

• skuttare

Momster: utan att vara elak. Hoppas ni får vara kvar. Nåt galet måste det ju vara?

• momster

Tibell : svårt att förklara. Han får iallafall som kramper och blir blå och så är de precis som ett lock för luftvägarna.

Det kommer både i vaket och sovande tillstånd.

• Tibell

Filma nästa gång det sker och visa läkaren !
    Det skulle ju kunna vara epilepsi.. Men vi får verkligen hoppas det inte är det !!

• momster

Tibell: det är det de ska kolla med EEG. Läkaren tycket inte det låter som det men vill kolla för säkerhetsskull.
    Ja läkaren frågade om vi hade filmat men det är ju inte det första man tänker på när ens barn blir blått och slutar andas.

• Jmst

Nämen usch lider med er alla som har problem nu, Nova har varit täppt i näsan idag och bara det är jobbigt så kan inte tänka mig hur ni har det.