• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    momster skrev 2012-11-20 18:36:57 följande:
    EllaBella vad ockäkt med förändringar, jag skulle bli precis som du. Chess läskigt är nog bara förnamnet just nu,jag kommer sitta här på rummet och stor böla i morgon tror jag. men att de är duktiga här det vet jag så vi opererade dottern för lite drygt 1 år sedan. men känns otroligt skönt att mannen kommer hit i morgon oxå så amn slipper sitta här helt själv.   tack för alla lycko önskningar. jag försöker uppdatera i morgon om hur det går. man blir ju lite smått rastlös på sjukhus tyvärr.    

Oj såg nu att det blev frågetecken efter de ja skrev! Det var inte meningen 😕 Om jag inte redan haft planer imorgon hade jag kunnat komma förbi och hålla dig sällskap under operationen!
  • momster

chess tack så mycket !
    jag har tur så mannen kommer och är med mig. själv vettesjutton om jag klarat det.
    min mamma hämtade de stora barnen i dag så de får lite mormor mys.
    mannens mammas kar kör hit han i morgon bitti    

• Tibell

Ellabella : Fy vad läskigt kramar till dig !

Momster : Tänker på er och håller tummarna imorgon !

Skulle någon här kunna göra mig en tjänst ? kan ni räkna hur många andetag erat barn tar vid vaket tillstånd i minuten ?

• chess07
    Tibell skrev 2012-11-20 19:55:06 följande:
    Ellabella : Fy vad läskigt kramar till dig ! Momster : Tänker på er och håller tummarna imorgon ! Skulle någon här kunna göra mig en tjänst ? kan ni räkna hur många andetag erat barn tar vid vaket tillstånd i minuten ?

Jag har inte räknat A:s andetag men i vaket tillstånd ligger bebisar normalt mellan 30-50 /minut beroende på om de är ivriga eller lugna.
  • Tibell

chess : Jo jag vet det men skulle veta om era barn håller sig inom de ramarna...Lovis ligger en bra bit över nämligen...

• Tibell

Momster : om han är vaken och du har möjligthet så räkna gärna !

Ni andra får också gärna räkna !

Tackar på förhand