• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Anjiali: Jag känner så. Tröttheten är förlamande. Så här såg vår natt ut: Somnade 21:30.
    Vaknade 21:45 men somnade direkt på min axel.
    Vaknade 22:45 och somnade på min axel. Vaknade och ammade 23:45-00:15. Vaknade och snuttade 02:45-03:15. Vaknade och snuttade 04:15-04:30. Vaknade och snuttade 05:45-06:00. Vaknade och snuttade 07:00-07:15. Godmorgon 8:00.
    Så här har vi haft det i flera veckor upp mot en månad. Känns som om det aldrig ska ta slut.

• Sladdis

Idag har Matteo fått prova gröt. Det känns bra för att han verkade tycka om det men dåligt för att jag ville vänta tills han var 6 mån. Han har hemska nätter och jag hade behövt någon avlastning ibland. Hans pappa lider med mig och vill hemskt gärna hjälpa till men Matteo vägrar flaska så nu är enda hoppet att han kan äta en portion gröt som hans pappa kan ge honom.

• momster

lite uppdatering från oss.
    det bli operation för denver i morgon.
    riktigt skönt att den blir av nu men samtidigt lite läskigt att han ska sövas S   

• EllaBella02

Och jag fick svar på mitt cellförändringsprov idag. Visade grava förändringar så nästa vecka ska de göra en konisering. Är livrädd och tjöt hela förmiddagen att jag inte skulle få se mitt barn växa upp, och pratade med en barnmorska som skrämde upp mig ännu mera. Sen fick jag prata med en läkare som sa att jag inte har cancer nu, men att dessa förändringar med stor sannolikhet blir cancer om man inte tar bort dom. Men jag mår fortfarade lite dåligt över själva ingreppet, eller att de ska behöva ta massor så man får problem sedan. : ( Lillan är fortfarande skitsnorig.

• EllaBella02

Lycka till på sjukhuset!! Hoppas operationen går bra! Skönt efteråt när ni slipper all oro över andningen och det!! Och kämpa på bi andra. Jag är också ibland så trött att jag blir yr. Vi är vakna mellan 4-5 gånger mellan 19-07 varje natt och jag brukar somna vid 22 typ. Och förkylningen slåss vi också mot. Tack för tipset med våtservetterna.

• Sladdis

EllaBella: Tråkigt med dina förändringar. Tur att de går att ta bort. Styrkekramar!

• chess07
    momster skrev 2012-11-20 16:36:02 följande:
    lite uppdatering från oss.

det bli operation för denver i morgon.

riktigt skönt att den blir av nu men samtidigt lite läskigt att han ska sövas S   

Va skönt för er!

Det kommer gå jättebra men förstår att de känns läskigt! Dom är som sagt duktiga i Falun ????
  • momster

EllaBella vad ockäkt med förändringar, jag skulle bli precis som du.

Chess läskigt är nog bara förnamnet just nu,jag kommer sitta här på rummet och stor böla i morgon tror jag.
    men att de är duktiga här det vet jag så vi opererade dottern för lite drygt 1 år sedan.
    men känns otroligt skönt att mannen kommer hit i morgon oxå så amn slipper sitta här helt själv.  

tack för alla lycko önskningar.
    jag försöker uppdatera i morgon om hur det går.
    man blir ju lite smått rastlös på sjukhus tyvärr.