• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    AKT83 skrev 2012-11-23 08:11:45 följande:
    I banangröten (risgröt) från Semper är det vetemjöl i så de "glutentränas" med den trots att man kanske inte tror det ;)

Usch och fy för alla sjuka barn! Håller alla tummar att lösningar snart hittas så att alla mår bra igen snart!

Skönt med fredag idag!

Ja precis de va därför ja köpte den gröten. Ska prova att ge på dagen istället för då ser jag bättre om det är magont eller inte. Risgröt går ju som sagt utan problem.
  • juliaannaeva

Jahaja då var de vår tur! Både jag o lillan har blivit dunder förkylda och vi som ska åka på kryssning till Tyskland idag!! :( BVC tyckte inte det var någon fara att åka med henne för hon har de lika bra i vagnen men frågan är om jag orkar :( dock har jag ju mamma med som kan avlasta!

• anjiali

Bytte vagnen idag mot sittdelen. Dels för att få upp huvudet lite då hon är förkyld och för att hon precis sovit och med all säkerhet inte skulle vilja ligga på rygg.
    Hon gillade det jätte mycket. Halvsatt nöjt å tittade. Frågan är om hon inte är för liten för alla intryck ??? Hur tänker ni ???

• juliaannaeva

Det tror jag inte! Hon säger nog i från om de blir mycket! Jag har en brio happy och jag kan ändra liggdelet till ett litet sitt läge! O de älskar Tyra :)

• grahnkotten

Jag har också bytt ut liggdelen, för att den var för liten..Melvin ligger oftast i plant läge! Men ibland får han sitta en stund! Mest för att han är nyfiken och annars hade han velat vara i min famn för att få se allt! Brukar märka när han blir för trött och det är nog med intryck!

• AKT83

Har också tagit bort liggdelen. Hon sover lika bra när den är nere helt i liggläge men är riktigt glad i sittlägena. Tycker också att man märker på dem om intrycket blir för mycket.

• Sladdis

Jag har inte bytt än men gör det snart. Jag har en kudde så att han kommer upp i liggdelen för han vill också titta runt sig.

• Emmizen80

Vad har ni för sittdelar till era vagnar ni som bytt??? Ergonomiska??? Vi har inte bytt ännu, han är så nöjd fortfarande i sin liggdel. Har dock provar att sätta han i sittdelen men han sitter inte alls bra. Har en emmaljunga city cross.

• Trolla75

Nu är vi hemma, fick permis över helgen... Nu är det magnet röntgen vi väntar på i nästa vecka...

Ha en go helg!