• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

SaJo : vi bor i en trea där det bara är kokvrå och en mat del i vardagsrummet.
    Nu har vi gjort så att vi satt upp draperi funderar på att fixa en vägg till mat delen och gjort det till ett rum till dottern på snart 3. Äldsta sonen som är 10 har fått eget rum och vi har det andra rummet och Denver sover inne hos oss.
    Så har vi köksbordet i vardagsrums delen.

• juliaannaeva

Tips på smart avdelare "vägg" på Ikea säljer dem ju Billy bokhyllor, köp en eller fler beror på hur stor väggen ska vara och ställ den där man ska del av.. O sen tapetsera baksidan av hyllan :) så blir de som en vägg+ bra förvarings hyllor!! :) o snyggt med tapeten!

• SaJo81

Nej det blev inget med huset! Fick inte med Karln sen var jag ju ändå inte helt övertygad själv! Nu har vi istället bestämt oss för att bo kvar i lägenheten i alla fall till stambytet är gjort (någon gång under 2014 beroende på vilken ände dom börjar med,) sen bor vi på botten och min man blev precis invald i styrelsen så nu ska han jobba för att vi ska få gräsmattan som är precis utanför! Den används inte till något och eftersom vi har skjutdörr på balkongen går vi rakt ut där! Allt för att göra vinsten på lägenheten så stor som möjligt (vi bor i bostadsrätt)

• SaJo81

Var inte färdig: vi tänker att 2015 blir vårt år och målet är att då ha nytt badrum och en uteplats med i försäljningen!

Men det betyder ju att våra stora killar hinner bli 5-6 år och lilleman närmre 3 så vi måste försöka effektivisera boendet så länge

• skuttare

Hur går det för er trolla och Momster?

• Sladdis

Skuttare: Tack för att du frågar!:) Ja, han är bra nu. Det tog nästan två veckor men det är helt borta nu.