• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad

Ni som inte är med på gruppen på Facebook och vill vara med skriv inbox med ert namn på FB så bjuder jag in er :)

• AnnA1985

Ska på information hos BM imorn... sitter här med papper och penna, hoppas inte gubben kommer skämmas ihjäl när jag kommer med sex-frågorna, haha :p

• hanka77

Hej, har också inboxat, vill gärna va me på FB:) Har inte heller jättemycket symptom, men det finns ändå där, nåt är annorlunda. Är nu i v 7 (6+0).

• bevingad
    brodelina skrev 2011-11-14 14:37:22 följande:
    Hoppar in här, plussade för nån vecka sedan. Går in i vecka 7 imorn så beräknat den 9 juli.
    Är från Malmö och har en son på snart 2 år, nån mer från Malmötrakten? 
    Jag bor utanför Lund och jobbar i Malmö, är i vecka 7
  • Tolle83
    frånochmeddu skrev 2011-11-14 22:01:28 följande:
    så jävla surt :( man känner sig lite äcklig..
    Jag bajsar 2-4 ggr/dag :-O urdsäkta min frispråkighet, men så är det.
    Är det verkligen normalt? haha

Åhh jag är grymt avis!! Jag är helt  stoppad :( Har inte kunnat göra mina behv sen i onsdags :O
    De blir v'l till att trycka i sig katrinplommon...

Nån som har förslag på nåt godare? 
  • Jamtlandstaus

Psylliumfröskal smakar inget men är grymt effektiva. Fibrer som ger magen fart.

Typiskt att det är "gammelhäxan" som kommer med det rådet haha.

• Sladdis
    Jamtlandstaus skrev 2011-11-15 07:25:40 följande:
    Psylliumfröskal smakar inget men är grymt effektiva. Fibrer som ger magen fart.

Typiskt att det är "gammelhäxan" som kommer med det rådet haha.
    Haha!Skrattande Vi behöver en "gammelhäxa" här som kan tipsa om en massa saker efterhand som vi förfaller!Flört
  • s85

Hej, det verkar som det inte fungerade att bli till lagd i FB gruppen. Kan du som fixar med detta gärna försöka igen?
    Sandra Fredriksson

• michelodeon
    Tolle83 skrev 2011-11-15 06:03:16 följande:
    Åhh jag är grymt avis!! Jag är helt  stoppad :( Har inte kunnat göra mina behv sen i onsdags :O
    De blir v'l till att trycka i sig katrinplommon...

Nån som har förslag på nåt godare? 
    Pröva att äta kartinplommonen på gröt. Jag är livrädd för att bli så förstoppad som jag blev i min förra graviditet   men nu äter jag det till fukost och det funkar rätt bra just nu iaf. Men från är bra oxå, krossade linfrön brukar jag koka med i gröten :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012