• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Åh nu har Matteo blivit förkyld och fått feber. Trodde inte nätterna kunde bli värre men det kunde de! Nu ska jag ta öronpropparna och lägga mig på en madrass på ovanvåningen så jag får sova lite så ska mannen ta Matteo.

• EllaBella02

Kryakramar till Matteo!! Det är faktiskt ett skit när dom är sjuka. Vi har ju kört 3 riktiga förkylningar än så länge. Men ett tips är att köpa renässans som är förvuxna, koksalt på nässpraysflaska. Då kan de sitta upp när man spreyar och man får bättre resultat tycker jag. Man får vara lite försiktig bara för det kommer rätt så mycket.

• SaJo81

Åh tibells :( vad jobbigt det låter :/ undrar jag med vad en så liten kan äta istället?

• skuttare

Vi har oxå struliga nätter. Hon har ju nåt utslag/eksem som för tillfället är borta men ändå tycks hon ha klåda. Inatt vaknade hon nånstans mellan 5 och 10 ggr. Tappade räkningen. Varav ena gången var hon vaken dryga timmen. Vi ska göra pricktest imorgon och då måste de varit utan antihistaminer i minst 3 dygn, annars har vi gett tavegyl så hon fått sova. Hoppas att vi får nån bra lösning på detta....

• juliaannaeva

Här har vi vakna nätter utan anledning! Blir galen hon ligger o spottar ut nappen o sen slänger hon iväg den.. O är allmänt vresig :( kan ju hoppas att det är en tand på g upp o att detta bara är tillfälligt även om det varat i 4 nätter...
    Krya på er ni som är sjuka eller har sjuka bebisar!

• Tibell

Skuttare : Ammar du ? Be dem pricka för ägg också !

Nu har vi landat i nyheten om alla allergier, brytit ihop och kommit igen ! Vi får se det positivt..kanske kan vi få välmående barn som börjar växa nu ?

Lovis kommer äta mycket ris men främst rotfrukter, kött och så ska vi testa fisk...

Det kommer nog gå bra

En ny vikt togs i fredags med... 7 månader och några dagar väger hon 5760 !

Sitter gör hon nu och är världens härligaste !

Inga tänder här heller. Men vi ser två små bissingar under tandköttet så det kanske kommer snart ?