• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Jag brukar ge barnmatsburk med yoghurt och bär plus en smörgås till mellis och det borde ju funka lika bra till frukost.

• MammaiJuli

Hej.min son är 10 månader,blir 11 månader 14 juni. stort grattis till alla er som skall ha en liten till=) finns det något här som bor i alingsås eller väldigt nära? hade varit roligt iså fall att träffas.

• enilorac81

Lovisblomman, jag gör smoothie på naturell yoghurt, mjölk och bär (frysta eller färska) mycket populärt. Sedan får han lite bröd med smör och pålägg på

• chess07
    Lovisblomman skrev 2013-05-27 06:50:44 följande:
    Min tös har alltid ätit gröt till frukost. Nu total vägrar hon det. Vad get ni andra till frukost? Nå bra tips?:)
    Vi har gett turkisk yoghurt med rivet äpple sen han var 7 mån. Den är en superfavorit!!

Grattis till tanden Dante!!
  • juliaannaeva

Hoppsan! Fick plus på Stickan i morses! I januari får Tyra ett syskon om allt går vägen! Ska bli så skoj :D
    Tyra får turkisk yoghurt med lite bär i till frukost o smörgås.. Hon vägrar också gröt :-

• Lovisblomman

Ska prova turkisk yoghurt, verkar vara många som ger det:) macka går det sämre med. Far bara i golvet hela tiden :P men det kommer väl:) tack för tipsen!

• Sladdis

Juliaannaeva: Grattis!!! Är avis trots att jag varit uppe med Matteo en gång i timmen hela natten.

• chess07

grattis Juliaannaeva!! 
    Idag fick vi godkänt stämpel i rumpan på 10 mån kontrollen :) 76 lång och 11160 g lätt bebis ;)
    hon sa även att nu behöver vi inte vara lika rädda för saltet och ge vår mat (vilket vi redan gör)! 
    Arvid reser sig och går längs med allt sen nån vecka, att gå med sin "gåbil" är en favorit! :)  

• juliaannaeva

Tack alla! Känns jätte bra, inatt när tyra krångla så tänkte jag bara eh man vänjer sig... Sova får jag göra när jag blir pensionär ;) lär ju inte bli mer sömn när nästa kommer! ;)