• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Tycker också senaste året gått sjukt fort.
    Jag har inte börjat jobba än men mannen går också på semester imorgon så snart är det bara mys som gäller här med.
    Eftersom våra andra barn är stora har vi inga leksaker kvar så vi önskade oss det. Speciellt duplo lego för det är så dyrt men de andra barnen har tyckt att det varit kul att leka med.

• SaJo81

Våra andra killar fyller ju 4 i september och dom har massa leksaker och massa duplo så det känns onödigt.... Det finns inget som jag tror Lilleman behöver mer än kläder

• FruSandra

Vilgot fick en eldriven fyrhjuling, ett riddartält och en kryptunnel av oss :)
    Han älskar allt!
    Av alla som kom på kalaset fick han massa leksaker och en sandlåda av mormor o morfar :)

• AnnaKaffekanna

Igår fyllde vår lille Dante 1år! <3 Han var som en solstråle hela dagen! Här fick han ett paket som hans storasyster hade slagit in själv.

Grattis till alla andra små ettåringar!!
  • SessanM

Grattis alla nyblivna ettårigar!! Om 8 dagar är det Emilias tur. Just nu har vi det lite jobbigt då tand nr 9, och gissningsvis även nr 10, är på väg. Ajaj, inte kul alls :(

Det är så häftigt nu när man märker att hon förstår mer och mer för varje dag, kan peka ut kroppsdelar, pekar på det hon vill ha, luktar när hon ser en blomma osv. Riktigt kul! Men oj vad fort det går, snart börjar de väl skolan ;)

• nilepile89

Ja det är inte klokt va fort tiden går. 10 dagar kvar för Lea. Man märker verkligen hur de förändras och växer. Speciellt efter vi träffat 1 månad gammal bebis förra veckan. Mysigast är det nu när man verkligen får en massa kramar här hemma. Hon kramar alla mig sambon och speciellt katterna och farfars hundar. Hon blir förhoppningsvis en riktig djurvän :)

• juliaannaeva

Här hemma har vi en liten dam som börjat släppa möblerna och går själv! Hon var tagit 10 steg själv och hon blir så stolt över sig själv varje gång!
    Kan också berätta att Tyra ska bli storasyster om allt går vägen... :) fick ju missfall i maj tror jag, men blödde inte så värst mycket och hade kvar symtom o sen testa jag positivt i juni... Så nu ska vi få ett vul sista juli så vi kan fastställa vecka! Antingen är jag i vecka 7 eller 13 ska bli så spännande!
    Grattis alla 1-åringar, den 25:e är de Tyras tur och jag har lite ångest! Vart har det här året tagit vägen?!? :o

• SessanM

Grattis till kommande bebis och till lilla frökens framsteg ;)

• enilorac81

Grattis Juliaannaeva! Håller tummarna att allt går vägen den à gång!

Jag är i vecka 29-galet vad tiden går fort!