• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Åh tack för svaret! Stämmer bra, Tyra har sexan en vecka sovit kasst och idag fyller min lilla tjej 1 år! ❤ Natten tills idag var vääääldogt orolig men hoppas de släpper snart

• AnnaKaffekanna

Tack så mycket! Jag fick ett nytt datum nu: 23e December. Haha kanske inte den bästa tiden att fylla år, precis innan jul.. Men vem vet, mina andra två småsnuttar har ju kommit i exakt vecka 35.. Så vi får se

• FruSandra

Hallå alla!
    Vi kom hem från Turkiet idag :) haft de toppen o ja va inte alls redo att åka därifrån även fast vi bara va på hotellet (all inklusive med stranden 200 m bort)
    Dock fick Vilgot feber på morgonen, o när vi kom hem hade han 39,6. Hoppas de inte är nåt skit därifrån... :(

• JWall

Hej alla mammor :)
    Ni som har varit utomlands med era små har ni vaccinerat dom mot mässlingen i förväg då? Har erat BVC sagt något om detta innan ni åkt?

• SessanM

Vi vaccinerade inte då Emilia bara var 6 månader när vi var på gran canaria och därför inte fick.

• Vicki123

Juliaannaeva - samma här! Min ettåring är orolig och bökar omkring och sover väldigt oroligt. Hoppas det går över snart för jag vaknar av minsta lilla och är rätt trött efter dessa nätterna. :)

JWall - vi vaccinerade också vid 9 mån och ska få andra sprutan om ngn v.
    Resebolaget rekommenderade även Hepatit (men det är ingen allmän rekommendation) men vi fick den infon försent. Vår BM sa dock att man får även Hepatit vaccin om man ber om det.
    Lycka till!