• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Grattis juliaannaeva!
    Ja är i V 14 o tycker tiden sprungit iväg! Antagligen för att man har Vilgot att hålla reda på ;)
    Lycka till på vulet!! :)

• juliaannaeva

Vad roligt
    nilepile89 då blir våra nästa barn nästan jämngamla med ;)

Tack alla! Känns jätte skoj o denna gången känns de på ett annat sätt... Mår 1000 gånger värre nu med än vad jag gjorde med Tyra.. :/

• FruSandra

Juliaannaeva
    Jag mår också sjuuuuukt dåligt! Spyr var o varannan dag.. Nu har jag fått lergigan Comp utskrivet för illamåendet..
    Dock har ja mått hur bra som helst nu i 2 dagar vilket ger mej hopp :)

• enilorac81

Hehe, vilken "aktiv grupp" denna juligrupp är- många som får barn tätt!

Mådde också mkt sämre denna graviditet i början men sen släppte det i vecka 13! Så himla skönt

• nilepile89

Jag mår kanonbra denna gången oxå :) det gjorde jag med Lea med. Blir väl en flicka till antagligen. Dock jobbigare molvärk men annars ingenting annorlunda. Jobbigt för er som mår dåligt. :/

• chess07

Grattis juliaannaeva!

Här är jag fundersam! Fick min mens som vanligt den 6/7 och jag tog ett test på morgonen då av nån anledning men det var blankt. Sen blödde ja lite mindre än vanligt i 4-5 dagar men inget ja tänkte på. Sen har ja haft nån liten rosa och nån mörkare flytning efter det så ja tog ett test i förrgår och det var ett svagt plus! Det kom inte på en gång men var tydligt men svagt när det väl dök upp.

Om det nu är något så borde väl pluset varit starkare eller vad säger ni?!?!

Jag tänker att de kan vara ett mf ? Fast ja testade ju minus när mensen dök upp och svagt plus 4 dagar efter att den slutat??

Har mått småilla igår och idag och haft motvärk oxå. Ska köpa test imorgon tänkte jag. Är det starkare så får vi väl anta att det är något där inne annars ett mf?

Tycker det beter sig konstigt... Något som varit med om liknande?

• enilorac81

Chess07- är inte ett plus alltid ett plus? Vänta några dagar och testa igen! Spännande om det är ett plus

• juliaannaeva

Tack! Jag mår pyton denna gång :( hoppas de ger sig snart! Åh vad spännande, jag vet ju inte vecka för hade mens den 28/5 men hade testar positivt innan... Var på vul för att kolla om det var missfall men läkaren såg väldigt oklart så fick inget direkt svar o sen kom inte mensen i juni! Ska på vul 31/7 o då ser vi ju vecka