• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Det var som ja trodde, idag syns knappt strecket på testet så ett väldigt tidigt mf!

Vi har inte planerat att skaffa en till riktigt än men det är klart att det blir lite snopet!

• SaJo81

Här blev jag hipp som happ bjuden på en vecka på Rhodos av min syster :P åker på onsdag! Det värsta med resan är separationsångesten men jag överlever nog :P

Just nu är vi en vecka i sommarstugan och bara njuter av det fina vädret!

På söndag ska vi ha kalas för Bastian, han fyller ju 1år på måndag! Vad hände mef tiden?!

• juliaannaeva

Nu va det ett tag sen någon skrev! Men nu är de måndag igen och denna veckan är det dags för 1-års kalas! Herregud vad fort detta året gått... Vart tog tiden vägen?!?

• nilepile89

Jag vet ! Helt sjukt på torsdag är det 1 år sedan jag blev mamma . Det känns som igår hon kom upp på bröstet. Mitt livs bästa år

• Sladdis

Tror det blir lite mindre skrivet i tråden för att de flesta har varandra på Instagram. Vi skriver där istället och kommenterar varandras bilder.

• SaJo81

Idag fyller vår kille 1 år! Galet fort har det gått! Exakt ett år sedan kom våra stora grabbar till sjukhuset och träffade lillebror för första gången, han föddes 00.43 :)

Igår hade vi barnkalas och han fick massa fina saker, mest kläder tack o lov eftersom vi har hur mycket leksaker som helst :)

• CattanB

Grattis alla 1-åringar!! :) kan inte förstå att tiden kan gå så fort!

Går in i v 33 idag och allt rullar på.

Othiliia är inne i en "skrik-fas". Hon är väldigt bestämd på hur hon vill ha saker och ting... Fått de av mamma tror jag ;)