• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • HannaVirrpanna

Hej alla!
    Har inte varit inne på år och dar känns det som! 

Så himla himla kul att se att så många ska få ett litet syskon! Hur orkar ni så tidigt Flört

Själv jobbar jag häcken av mig... men får en fin lön iaf! Vädret här uppe är inte direkt varmt och skönt så det gör inte så mycket! På onsdag så åker jag och min sambo till Turkiet i en vecka, ska bo på ett hotell där åldersgränsen är 16 så vi slipper se massa småbarn så vi slipper bli så himla blödiga och längta efter våra små! :) Ska i alla fall bli skönt att få umgås bara med min älskling! Ska bli intressant att se vad det är för filur Flört Har bara lite väl mycket dödsångest nu när vi lämnar barnen och jag är helt övertygad om att planet kommer störta, eller att vi blir skjutna där eller något liknande...

Jag har en massa på instagram så det blir att man följer med bättre där än här, ska försöka hitta tillbaks till tråden också :) Stor kram på er!!     

• chess07

Grattis alla småttingar och idag blir vår Arvid 1 år! Det är helt galet hur fort det gått!! Vi är hos familjen i Värmland nu och njuter och på lörd åker vi till Gotland i nästan 2 v. Ska bli så skönt!

I höst kommer vi flytta!

Min sambo har äntligen fått jobb så nu ska vi bli Mora-bor något år har vi tänkt. Inget drömställe men med några års arbetserfarenhet så kan vi förflytta oss lättare sen!

????

• SessanM

Emilia blir ett år i morgon :) Vi planerar bröllop till våren och väntar tills efter det med nr 2, det känns lagom för oss. Jag har inte känt mig sugen på en till förrän nu (även om jag ändå tänkt att vi vill ha två). Förutom i natt har sömnen blivit sååå mkt bättre och hon har faktiskt sovit i princip hela nätter i en vecka nu, endast några uppvak på kvällen och det känns helt ok!

• Sladdis

SessanM: Det är väl konstigt vad lite sömn kan göra! Jag blev också sugen när Matteo sovit i ca en vecka och då hade jag ändå inte sovit mer än en timme i sträck på 11 månader. Haha.

• SessanM

Sladdis: Eller hur! Hoppas nu bara det var fullmånen igår som ställde till det och att vi fortsätter få soooova, det är ju så skönt!

• SaJo81

Idag firar vi tvåårig bröllopsdag jag och min man :) och imon åker jag utan man och utan barn till Rhodos en vecka! Har aldrig varit där förr så det blir najs, letade med ljus och lykta efter någon sista minuten som INTE gick till Turkiet (det var inte det lättaste) inget fel på Turkiet men jag har vart där 5 gånger och syrran 4 gånger så vi tyckte det räckte nu, erfarenheter av Grekland har jag väl iofs, har vart på Kreta två gånger så det blir la ungefär samma nu kan jag tänka mig :) härligt bara att komma iväg och ligga på en solstol hela dagen utan att behöva kolla vad ungarna har för sig hela tiden men separationsångest har jag som faen!

Nu ska vi fira bröllopsdag med lite fika och en film :)

• nilepile89
    SaJo81 skrev 2013-07-23 21:59:37 följande:
    Idag firar vi tvåårig bröllopsdag jag och min man :) och imon åker jag utan man och utan barn till Rhodos en vecka! Har aldrig varit där förr så det blir najs, letade med ljus och lykta efter någon sista minuten som INTE gick till Turkiet (det var inte det lättaste) inget fel på Turkiet men jag har vart där 5 gånger och syrran 4 gånger så vi tyckte det räckte nu, erfarenheter av Grekland har jag väl iofs, har vart på Kreta två gånger så det blir la ungefär samma nu kan jag tänka mig :) härligt bara att komma iväg och ligga på en solstol hela dagen utan att behöva kolla vad ungarna har för sig hela tiden men separationsångest har jag som faen! Nu ska vi fira bröllopsdag med lite fika och en film :)

Ha en underbar resa !