• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • bevingad
    jinxy skrev 2011-10-28 11:23:59 följande:
    Glöm inte att få tag i alla gratis boxar som finns :) 

Apoteksgruppen har en vet jag. Barnens hus (det är väl pampers babybox tror jag, IF har en också tror jag, har sett det på facebook. 
    Tack för tipset!! Håller tummarna för att vi får se dig här snart!!

Jag köpte ett CB digital igår som jag tog i morse Har en del test kvar, köpte på testlagret....
    Du som vet.... när ska man kontakta bm?
  • michelodeon

Jag testade med testlagrets igår och tänkte köpa CB idag :)

Förra gången ringde jag nog i vecka 7 tror jag. I Enköping har man inskrivning i vecka 10 typ. Jag tänkte ringa vid samma tid den här gången. Jag kan ta vilken tid som helst för jag jobbar på lasarettet så jag kan bara gå iväg en stund på arbetstid :)
    Undrar när man måste berätta på jobbet? efter stora UL kanske.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Ella Jade

Heey!

Då skall jag hänga här :).

Plussade i förrigår. Är idag 4+3 var det nog.

Har ni redan börjat må illa? Jag är bara trött som ett as, lite mer kissenödig och har ömma bröst, inte så mycket mer vad jag tror. Smått huvvudvärk ibland. Hur känns det för er??

PS: vart bor ni om man får fråga?

• michelodeon

Välkommen :)
    Jupp, mår illa mest på em och kvällen. Mådde illa tidigt med sonen oxå.

Jag bor i Enköping. Vart bor du? Första barnet?

Grattis föresten :)

• Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-10-28 13:26:45 följande:
    Välkommen :)
    Jupp, mår illa mest på em och kvällen. Mådde illa tidigt med sonen oxå.

Jag bor i Enköping. Vart bor du? Första barnet?

Grattis föresten :)

TACK :) Plussade i förrigår, underbart.

Jasså, jag har inget sånt än. Känner mig inte särskilt gravid faktiskt, haha. Börjar bli lite oroligt.. Men läst att många får mer symptomer i vecka 7? :S

Göteborg bor jag i. Jes, första barnet detta, spännande som tusan! Hur gammal är din son? :)

Grattis till dig också!! {#emotions_dlg.flower}
  • bevingad

Grattis och välkommen

Vi är 29år och bor i utkanten av Lund, första barnet på 5e försöket.
    Jag mår oxå mest illa på kväll/natt, men idag har jag mått illa hela dagen... inte alls sugen på att äta något

Jobbet ja.... jag är utbildad undersköterska, jobbar som larmoperatör på trygghetsjouren... tyvärr har jag inte fått någon fast anställning än så jag väntar så länge jag kan med att berätta och hoppas på ett erbjudande om tjänst. Vet det är några som söker andra jobb.

• michelodeon

Nu har jag precis tagit ett nytt test, blev Apotekets egna. Superfint plus trots att jag kissat typ 30 minuter innan :D

• bevingad
    michelodeon skrev 2011-10-28 15:00:35 följande:
    Nu har jag precis tagit ett nytt test, blev Apotekets egna. Superfint plus trots att jag kissat typ 30 minuter innan :D
    Åh vad härligt!!!
    Här ska vi nu gå och lägga oss... illamåendet är här så har faktiskt tagit en åksjuketablett. Vill kunna sova inatt och inte bara må illa...
  • michelodeon
    bevingad skrev 2011-10-29 00:37:48 följande:
    Åh vad härligt!!!
    Här ska vi nu gå och lägga oss... illamåendet är här så har faktiskt tagit en åksjuketablett. Vill kunna sova inatt och inte bara må illa..
    .
    Ja usch, funderar på att köpa såna oxå. Det är verkligen värst på kvällen... igår va de inte kul, det sipprar saliv ur kinderna å äcklig klump i halsen å känns surt i magen. Å så vet man att det bara kommer bli värre :) uj uj! men det ska man ta, eller hur? :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012