Jippieee!! Äntligen får jag vara med i en sån här tråd!! 
Trodde INTE att det hade tagit sig den här månaden, då jag var borta från sambon en helg kring då jag hade ägglossning, så hade helt förberett mig på att det inte skulle bli nåt plus. Förmodligen var det för att jag redan kring ägglossningen hade tänkt att det inte skulle bli nåt, och att jag på så sätt "slappnade av". Det här var 5:e försöket, vårt första barn, så guud vad kul det känns att det äntligen tagit sig! Har väntat sen i maj nu, kan tyckas som en kort tid, men det har känts låååångt! :)
Tyckte att jag har känt mig lite konstig den senaste veckan, speciellt onsdag och torsdag kväll var jag JÄTTEHUNGRIG bara nån timme efter att ha vräkt i mig middag. Och det hör inte till vanligheterna...Sen var det personalfest på mitt jobb igår, och jag kände att jag ville testa innan, bara för att se, så man visste om man kunde drinka med gott samvete....var lite stressad på morgonkvisten, så jag gjorde i ordning ett testlagret-test och lät det ligga inne i badrummet medan jag gjorde i ordning frukost. Gick in 5 min senare för att kolla, var beredd på att testet skulle vara precis lika blankt som då jag gjort ett par test tidigare månader.........OCH DÖM OM MIN FÖRVÅNING när jag ser ett rosa streck bredvid kontrollstrecket!!! Något svagt men man såg helt klart att det var ett streck! Fick en chock, då jag verkligen inte hade väntat mig det!
På lunchen sprang jag iväg för att köpa ett digitalt clearblue. Ville liksom vara säker. Hela arbetsdagen sniiiglade sig fram bara för att jag ville hem och testa! Kissade inte på hela eftermiddan så jag skulle få ett korrekt test. Kom hem vid halv fem, testade både med ett testlagret till och det digitala...väntade några minuter......rosa streck på testlagret och ordet GRAVID på det digitala!!!! JIPPIE, jag kunde inte fatta det! Så det blev en nykter personalfest..;D
Ursäkta för den långa utläggningen, haha! Jag är iallafall i v 3+6 nu, BF 7 juli! Ska bli jättekul att följas åt med andra som ska ha samtidigt!