• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-10-30 16:27:21 följande:
    Tingeling - jag har aldrig hört att VUL ska påverka fostret.

Hur kommer det sig att ni går på utredning, har ni försökt länge?

Jag är supertrött och hungrig också

Japp vi har försökt i nästan 3 år...

Jag har startat en blogg där jag skriver av mej. Jag har skrivit ner allt där...  kika gärna in om du vill.

http://sometingmissingme.blogg.se  
  • MLT

Jag har ett förslag ang. BF-listan.. att vi skriver datumen först, då flera av oss kommer hamna på samma datum. Lättare att för översikt då. Förhoppningsvis blir vi ju en del, förra bf-listan jag var med i blev vi över 100st! Men som sagt bara ett förslag! ;)

Ang. att berätta känner jag ju inte direkt samma pirr.. Fick först missfall april -09, blev gravid igen oktober - 09. Missfall i juli i år och nu gravid igen, så det är inte lika spännande längre på något vis. Ibland slår det mig att jag faktiskt är gravid och då blir jag jätteglad, men förmodligen vågar jag inte vara för glad eller så har jag plussat så många gånger nu att det inte känns som första gången helt enkelt. Hade tänkt ringa mamma och svärmor ikväll eller i morrn då de kommer bli överlyckliga, fast nu när ni skrev om julen så kanske det får vänta. En liten ultraljudsbild kanske vore något att ge i julklapp =)

• ettplusett
    GravidBF-Lista Gravid

Ella Jade: BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala 
    Bevingad: BF 6 Juli, 29 år, Skåne 
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall 
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
    tingeling84: BF 10 juli, 27, Sörmland
    ettplusett: BF 1 juli, 23, Härnösand

Lägger till mig också :) 
  • Ella Jade
    Madlin: såhär? :)

BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala - Ella Jade
    BF 6 Juli, 29 år, Skåne - Bevingad
    BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall - vädursflicka
    BF 7 juli, 41 år, Skåne - Cissi 7006
    BF 10 juli, 27, Sörmland - tingeling84
    BF 1 juli, 23, Härnösand - ettplusett
  • Ella Jade

Så.. rättade till mig lite.. :)

BF 3 Juli, 29 år, Göteborg - Ella Jade
    BF 6 Juli, 29 år, Skåne - Bevingad
    BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall - vädursflicka
    BF 7 juli, 41 år, Skåne - Cissi 7006
    BF 10 juli, 27, Sörmland - tingeling84
    BF 1 juli, 23, Härnösand - ettplusett

• Mysmamma70

Det är inte lika kul att berätta om graviditet nr fem heller, särskilt inte när man är i min ålder... det är så mycket tyckande kring det...

Hade tänkt vänta länge den här gången, men min man ska ha sin 40-årsfest om tre veckor och då kommer ju alla att upptäcka att jag inte dricker vin och jag kan ju inte heller skylla på att jag kör

• Hoppaspå6an

Ja, det harf du rätt i. Det kommer säkertbli en del kommentarer med tanke på att vi är 40 +, men låt de tycka vad de vill, eller hur ? Glad

Själv har jag ångest för att berätta på jobbet,....

Svar på tråden Juli bebis 2012