• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Mysmamma70

Hej tjejer,

jag plussade idag på BIM, så bebisen ska komma runt 7 juli

Det är mitt femte barn, har två tonåringar och två småttingar (15 år, 14 år, 2 år och lillan 10 månader).

Kul att se dig här också, Jinxy  

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Det är bra att ringa BM och boka tid så snart som möjligt.

Jag som är äldre (41) och ska göra ett KUB i v 12 så vill BM ha inskrivning runt v 8 för att hinna få iväg remisser och få UL-tid. 

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • bevingad

Grattis och välkommen Ciccie!!!
    Roligt vi blir ett gäng

Gud vad skönt det va att kunna sova hela natten!!! Somnade utan problem och vaknade för ca 30min sedan
    Tack vare åksjuketabletten!!!

Ja usch... det känns ibland som om man producerar saliv för att kunna göra en sjö... haha
    Idag ska vi bara vara hemma och mysa, har jobbat varje helg dom senaste 1½ månaden så sjukt skönt att vara ledig nu och att sambon är det oxå!!

• Mysmamma70

Tack

Hur länge har du mått illa? Jag har inga symptom ännu mer än trötthet och den kan ju bero på att jag har fyra barn, jobbar och är lite småförkyld också

• bevingad

Började må illa i onsdags tror jag... så det är inte så länge Men något av det värsta jag vet är att kräkas så fasar lite för att behöva göra det. Ja... du verkar ha fullt upp så kanske inte så konstigt om du är  trött

• Ella Jade
    bevingad skrev 2011-10-28 14:00:58 följande:
    Grattis och välkommen

Vi är 29år och bor i utkanten av Lund, första barnet på 5e försöket.
    Jag mår oxå mest illa på kväll/natt, men idag har jag mått illa hela dagen... inte alls sugen på att äta något

Jobbet ja.... jag är utbildad undersköterska, jobbar som larmoperatör på trygghetsjouren... tyvärr har jag inte fått någon fast anställning än så jag väntar så länge jag kan med att berätta och hoppas på ett erbjudande om tjänst. Vet det är några som söker andra jobb.
    Tack så mycket :D Underbart att äntligen kunna vara delaktig i en sådan här tråd!

29 är vi också, från Göteborg.

Okej, hoppas verkligen du får tjänsten som du önskar!! Håller tummarna!! {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 10:35:30 följande:
    Tack

Hur länge har du mått illa? Jag har inga symptom ännu mer än trötthet och den kan ju bero på att jag har fyra barn, jobbar och är lite småförkyld också
    Hej o välkommen! {#emotions_dlg.flower}

Jag är som du, inget illamående, bara trött änsålänge Skrattande
  • Ella Jade

Är det någon som vet om det är "normalt" att inte få starkare streck på testet efter 4 dagar? Skäms

• Mysmamma70

Tack för välkomnanden

Ella, jag tror att så länge du får ett streck behöver du inte oroa dig. Men jag har aldrig testat fler gånger efter jag fått plus.

• Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 11:10:55 följande:
    Tack för välkomnanden

Ella, jag tror att så länge du får ett streck behöver du inte oroa dig. Men jag har aldrig testat fler gånger efter jag fått plus.
    Okej, tack Cissi! Jag hoppas verkligen det.. :D  skall kanske testa igen nästa vecka ngngång igen, bara för att.. kanske är låghormonare. Bara inget MF är på G..
Svar på tråden Juli bebis 2012