• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • MLT
    April barn skrev 2011-10-30 21:18:26 följande:
    Åh ja jag får ta ett test imorgon, men tänk om det visar neg igen då vet jag inte vad jag gör Förvånad var ju tre veckor sedan äl nu :/ Åhh hoppas hoppas Solig
    Min mens-cykel blev en vecka längre än vanligt, hade äl en hel vecka senare än jag trodde :) Håller tummarna för dig!
  • Älskadelillaliv

Jag är i vecka 4 bara. Trött samt hungrig och kissar i ett tycker jag..
    Ja man är lite rädd för att det ska hända något med det lilla fröet. Jag är 28 år kommer från v-ås min sambo är 30 år. Vårt första gemensamma barn.
    Jag ska göra KUB test. Ska ringa BM kanske i morgon eller tisdag. Äter Levaxin så det måste vara kontroller. 

Vi har tänkt att slå in julklappar till svärföräldrarna där det står att det ska bli farmor och farfar samt mormor och morfar. Det tror ja skulle bli en jätte bra överraskning. För jag älskar verkligen julen.

Vi måste göra en bild tråd sen, så vi kan se magarna

Vad jobbar alla med? Jag är sjuksköterska        

• April barn
    MLT skrev 2011-10-30 21:21:36 följande:
    Min mens-cykel blev en vecka längre än vanligt, hade äl en hel vecka senare än jag trodde :) Håller tummarna för dig!
    Ja så kan det ju vara, men jag har ju använt äl test så det borde ju inte hoppat :) Ja vi får se imorgon annars får jag ringa barnmorskan :)
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • vädursflicka

Älskadelillaliv: Välkommen till tråden! Och grattis! :)

Jaa, klart vi måste göra en magbildstråd framöver..! Jättekul att se allas magar växa :)

• vädursflicka

Näe, samma här! Kan fasen inte fatta! Går och väntar på att mensen ska komma, typ, haha! Men den ÄR verkligen flera dagar sen och alla fem (ja, FEM) testen är ju positiva så! Men håller med, fattar det inte och det kommer nog ta ett tag innan man gör det!

Känns som att det kanske kommer kännas lite verkligare när man väl berättar för nån annan än sambon ^^ 

• Jamtlandstaus

Fick plus i morse men det var svagt. Är på BIM eller BIM -1
    Tar ett nytt på tisdag då borde hormonerna ökat på sig...
    Hade ett MA i aug så hoppas allt går väl denna gång!!

• michelodeon
    Älskadelillaliv skrev 2011-10-30 21:36:11 följande:
    Har ni också svårt att förstå att ni är verkligen gravida? Jag fattar det inte än.
    Ja verkligen. Jag fattar väl inte fören första vul i vecka 13 när man äntligen får se bebisen.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Ella Jade
    Tolle83 skrev 2011-10-30 19:11:02 följande:
    Men kan man inte sätta i datumordning...? Då är de lättare att se :)
    Så här :D

BF 1 juli, 23, Härnösand - ettplusett
    BF 3 Juli, 29 år, Göteborg - Ella Jade
    BF 6 Juli, 29 år, Skåne - Bevingad
    BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall - vädursflicka
    BF 7 juli, 41 år, Skåne - Cissi 7006
    BF 10 juli, 27, Sörmland - tingeling84 
    Självklart skall det vara i datumordning! :) Skyller på tröttheten ;)
Svar på tråden Juli bebis 2012