• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Ella Jade

Nyfiken på vart alla bor  och ålder också!

Kan vi inte göra en ORT/ÅLDER-LISTA? haha :)

Ella Jade: 29 år, Göteborg, Centrala.

• vädursflicka

Gick in i v.5 idag :) Hungern fortsätter, jag blir vrålhungrig med bara ett par timmars mellanrum! Måste även kissa väldigt mycket oftare än jag brukar. ÅH jag är så GLAD och jag kan verkligen förstå alla andras känslor :D

Nu vill man ju bara att tiden ska springa på lite, så man kan njuta mer ordentligt av att man verkligen är GRAVID, och att man kan börja berätta iallafall för mamma, pappa och svärmor! :) Skulle vilja ringa BM imorgon bara för att få berätta för NÅN (haha!) men tror jag avvaktar någon vecka eller så...eller när brukar man ringa? Nån som kontaktat BM redan, eller vad har ni för tankar kring det??

BF-lista:

Ella Jade:
     BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall

• Therese och Stefan

Hoppar gärna med i tråden jag med. Vi plussade igår, hoppas att bara testen visade rätt. Ska kontakta BM imorgon.
    Grattis till alla er andra!

• Mysmamma70

Lägg gärna in mig, surfar från mobil:

Cissi 7006, BF 7 juli, 41 år, Skåne

• Mysmamma70

Ring BM så snart ni känner för det, jag ska ringa min imorgon

• Ella Jade
    vädursflicka: Grattis! Många vi blir nu, underbart :).

Tänk att få sitta vid jul (älskar julen, haha) med en liten magen och veta att till sommaren så är man mamma :). Sjukt underbart! Sommar oxå, najs tajming!

Jag ringde BM dagen efter plusset och bokade tid direkt :).

Mamma, pappa, syrran o de närmaste vet redan, kunde omöjligt hålla mig, haha.
  • Ella Jade
    Cissi7006: jag lägger till dig på listan!

Ella Jade: BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
  • Ella Jade
    Therese och Stefan skrev 2011-10-30 14:41:24 följande:
    Hoppar gärna med i tråden jag med. Vi plussade igår, hoppas att bara testen visade rätt. Ska kontakta BM imorgon.
    Grattis till alla er andra!
    Grattis och välkommen! :D

{#emotions_dlg.flower}
  • vädursflicka

Hihi, jag har tänkt samma tanke med det där med julen! :D Jag är också en riktigt jul-älskare...och nu blir den ju bättre än någonsin! ^^

Okej, kanske jag ska ta och ringa BM imorrn ändå då, så har man det gjort :)

Jaa, gud, jag VILL verkligen berätta, men vi sa först i fredags när jag plussade att vi skulle hålla oss ett tag, ångrar det lite nu...;) för jag vill ju kunna berätta för NÅN liksom..! :P Och sen bor våra föräldrar 10 mil från oss, så vi måste ta det när vi åker ditöver nån helg framöver, vill ju liksom berätta det face-to-face..!  

• Ella Jade
    vädursflicka skrev 2011-10-30 15:18:12 följande:
    Hihi, jag har tänkt samma tanke med det där med julen! :D Jag är också en riktigt jul-älskare...och nu blir den ju bättre än någonsin! ^^

Okej, kanske jag ska ta och ringa BM imorrn ändå då, så har man det gjort :)

Jaa, gud, jag VILL verkligen berätta, men vi sa först i fredags när jag plussade att vi skulle hålla oss ett tag, ångrar det lite nu...;) för jag vill ju kunna berätta för NÅN liksom..! :P Och sen bor våra föräldrar 10 mil från oss, så vi måste ta det när vi åker ditöver nån helg framöver, vill ju liksom berätta det face-to-face..!  
    Eller hur, hoppas innerligt att den lilla grodan stannar i magen nu!! Skall bli en fantastiskt jul då :). Har nog sett för många filmer, haha :P

Ja, det är väl lika bra, kan ju hända att det tar tid innan man får tid! Hur långt gången är du?

Haha, nämen, ni gör helt rätt om det känns bäst för er. Jag hade väl kanske också velat vänta egentligen, men mamma ville träffa mig för ett ärende samma dag jag plussade, så jag skulle aldrig kunna hålla det hemligt ändå, var för hysterisk. Haha!
Svar på tråden Juli bebis 2012