• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vädursflicka

Ja samma här, vad jag har räknat ut så går jag in i v. 13 strax innan jul så då blir det ju som en liten julklapp att känna att man kan pusta ut lite :) så jag HOPPAS lillfröet vill stanna kvar :)

Jamen precis, så kan det ju vara...gick in i v 5 idag :) så 4+0.

Haha, nä det förstår jag..! Pratade med mamma i telefon på fredagseftermiddagen, hade ju plussat på morgonen, och gud så svårt det är att låtsas som ingenting! Pratar ganska ofta med min mamma i telefon så det kommer bli SJUKT jobbigt att hålla sig tills vi berättar...:P 

• bevingad
    Ska göra en tråd med bf och ålder/boende lista sen så blir det lättare att se... men har inte riktigt tid nu

GravidBF-Lista Gravid

Ella Jade:
     BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    Bevingad: BF 6 Juli, 29 år, Skåne
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
  • Tvåbarnsmamman78
    HEj!  Tittar in här och följs gärna åt. Plussade i tors på första försöket och blev jätteglad men förvånad. Trodde inte det skulle gå så fort. Har två barn sen tidigare, flicka 06 och pojke 08..

Har BF 3 Juli (med dottern hade jag bf 4 Juli men hon kom 15 Juli)

Förresten är det någon av er som tränar? Jag tränar Body Combat och är jättenojig nu. kan jag fortsätta träna eller.

Har ni ringt och bokat mvc besök? Ska ni göra vul? Kubb? (oj nu blev det massor med frågor)

GravidBF-Lista Gravid

Ella Jade:
     BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    Tvåbarnsmamman78: BF 3 Juli, Stockholm
    Bevingad: BF 6 Juli, 29 år, Skåne
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
  • Mysmamma70

Välkommen 2barnsmamma

Jag ska göra KUB, då är det bra med tidig inskrivning så det hinns med, tror jag skrevs in i v 8 sist. Ska du göra KUB?

Jag har fyra barn!

• Tvåbarnsmamman78
    Mysmamma70 skrev 2011-10-30 15:56:43 följande:
    Välkommen 2barnsmamma

Jag ska göra KUB, då är det bra med tidig inskrivning så det hinns med, tror jag skrevs in i v 8 sist. Ska du göra KUB?

Jag har fyra barn!
    Jag vet inte..har inte gjort några test med de andra två men tror att jag ska göra det. När ska du skrivas in nu då? Tror jag är i v.5 (4+ )

Tror jag ska ringa mvc imorgon bitti 
  • Mysmamma70

Jag plussade igår så jag ska ringa BM imorgon

• Tolle83

Jag ska ringa min gyn imorn och boka telefontid. Men de är för att vi går på utredning. Annars hade jag kanske väntat ett tag... OM jag hade kunnat...

Jag vill göra VUL ofta så jag inte blir alltför chockad om de knasar... DOCK (rätta mej om jag har fel) har jag hört att VUL kan bidra till mf? De låter ju knäppt egentlign... Men de va vad jag läste nånstans...

• Tolle83
    GravidBF-Lista Gravid

Ella Jade: BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    Bevingad: BF 6 Juli, 29 år, Skåne
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
    tingeling84: BF 10 juli, 27, Sörmland
  • Tolle83

Glömde ju fråga, hur mår alla? Vad har ni för symptom?
    Jag är enormt hungrig och trött hela tiden.... En aning yr i huvudet, ömma/ hårda bröst också och VÄLDIGT lätt till gråt.
    Jag har även haft ett humör som heter duga. De har varit som en demon flyger i mig och jag fräser, gormar och gråter.. Stackars make... :D   

• Mysmamma70

Tingeling - jag har aldrig hört att VUL ska påverka fostret.

Hur kommer det sig att ni går på utredning, har ni försökt länge?

Jag är supertrött och hungrig också

Svar på tråden Juli bebis 2012