• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Ska också försöka jobba in i det längsta. Har världens bästa jobb som personlig assistent, inget direkt ansträngande fysiskt.
    Har fortfarande inte berättat för arbetsgivaren, har ont i magen inför detta samtal. Fick fast nu i november, men känner att jag gärna vill ha klart RUL innan jag berättar. Men åh vad det gnager, att de ska ta det på ett negativt sätt.

♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Trolla75

Jag var ju hos BM nu den 3e jan och fick inte ny besökstid förrän den 3e april...

Har ni också ett sådant stort glapp däremellan? 

♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Bragdoll
    Trolla75 skrev 2012-01-06 19:25:47 följande:
    Jag var ju hos BM nu den 3e jan och fick inte ny besökstid förrän den 3e april...

Har ni också ett sådant stort glapp däremellan? 
    Jag var hos BM i v 8 och ska inte tillbaka förrän v 23. Datum minns jag inte. Men det blir ett UL i v 18 iaf.. men jag har för mig att när jag fick mina andra så var vi och träffade bm många fler gånger..
  • Trolla75
    Bragdoll skrev 2012-01-06 19:30:13 följande:
    Jag var hos BM i v 8 och ska inte tillbaka förrän v 23. Datum minns jag inte. Men det blir ett UL i v 18 iaf.. men jag har för mig att när jag fick mina andra så var vi och träffade bm många fler gånger..
    Men oj, v. 23 det är ju inte förrän i början på juli? och du ska också ha i juli?

Jag tycker också att jag var på tätare kontroller med mina andra 2.
  • Blåklockan79
    Trolla75 skrev 2012-01-06 19:54:43 följande:
    Men oj, v. 23 det är ju inte förrän i början på juli? och du ska också ha i juli?

Jag tycker också att jag var på tätare kontroller med mina andra 2.

Tror hon menar grav. vecka 23 och inte v 23 i kalendern...
  • Trolla75

Haha OK, blev lite förvirrad!

Ska få mitt datum för RUL nästa vecka när jag ska in o göra KUB-testet...

• Tolle83

Ja va på inskrivning den 15 dec o ska inte tillbaka förrän 17 februari. Dock med rul den 9 feb. Men då på annan ort...
    Tycker att de är långt glapp. De är mitt första. Men hon ringer mej på måndag om mina prover o då ska ja be om ett till vul. Eftersom jag haft så ont och är konstant orolig så tror ja inte de är nåt problem. O efter bees knees (här i tråden) fick ma blev ja ännu räddare o oroligare :s

• Bragdoll
    Blåklockan79 skrev 2012-01-06 19:57:11 följande:
    Tror hon menar grav. vecka 23 och inte v 23 i kalendern...
    Precis, jag kommer inte ihåg vilka datum som är sagda så därför skrev jag vilken vecka jag var i samt kommer att vara i, men jag kan förstå att det blev lite förvirrande
  • Dagny
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-05 21:04:30 följande:
    Mått illa vare dag i 8 veckor , men idag INGET sååååå skönt kan jag tillägga!! Men som jag äter , hungrig som bara den !!!

Idag fått i mig :

en skål kalaspuffar
    juice
    Röd pölse med bröd
    citron vatten
    flädercider
    två stycken såna pizzor man kan värma i micron
    en påse chips
    två semlor
    godis
    2 äpple

Fy fan inte kunnat äta så här mkt på 8 veckor
    LYCKA!!!
    Jag är lika!
    Nu är det få da dagar jag mår illa så de dagar jag äter mer fler. Har dock rätt stor avsmak för sötsaker och kolhydrater, jag vill ha protein! Kött! Äter med 2-3 timmars mellanrum annars känns det som att jag svälter ihjäl. det är inga stora mängder. Men äter jag mycket så spelar det ingen roll, efter 3 timmar är jag vrålhungrig igen. Skönt att se att det är ngn annan än jag! :)

Nu har jag två i magen :) så jag äter för tre kan man säga ! ;)
Svar på tråden Juli bebis 2012