smulan12 skrev 2012-01-04 17:55:05 följande:
Jag har galet lustiga drömmar då och då. Inte logiska för fem öre. Förra veckan drömde jag att vi kommit hem med bebis och att det var en pojk. Men jag visste inte hur jag skulle ta hand om honom och glömde honom överallt i lägenheten, på handfatet och i bokhyllan.. Sinnessjukt.:p
Känner igen de där drömmarna!
Drömde för nån vecka sen att jag födde barnet på en såndär blå platsad gymnastikmadrass. Det var en liten flicka och vi hade inte hunnit fixa nånting. Efter två dygn kom jag på att hon inte fått mat en enda gång. Sen skulle vi åka till mina föräldrar och eftersom babyskyddet är hos dom (vi har dåligt med plats) så åkte vi utan bebisen, den låg i spjälsängen hemma. Efter många timmar kom vi på att vi kanske skulle åka hem eftersom bebisen var kvar där och kanske grät.... Sååå grymt sjukt!!
Lite senare samma natt drömde jag istället att barnet var en pojke. Han var mörkhyad med krylligt hår och jättesöt, lite märkligt dock eftersom både sambon och jag blonda blekfisar :)
Vi var på ett hotell som samtidigt var typ rockfestival, alltså ingen plats för ett barn. Även mina svärföräldrar var på hotellet och dom tyckte att dom skulle passa honom över natten trots att han bara va några dagar gammal och ammade på natten... Vad man kan röra ihop saker! :)