• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • JennyL88

God Morgon!
    Vaknade kl.6 idag och var jätte pigg.
    Min sambo hatar när jag är sån.. Men vad gör deOskyldig
    Har inte varit morgonpigg på flera veckor nu.
    Gillar att gå upp innan solen=)

Jag verkar vara en av de få här som inte vill veta könet.
    Jag vill ha mig en överraskning när bebisen väl kommerHjärta
    Men jag kan få stå dom som tycker de är lite roligt att veta innan ocksåTungan ute

• mousetrap

Här är en till som inte vill veta könet!
    Första gången så berättade läkaren som gjorde ultraljudet att jag väntade två pojkar (tvillingar).
    Det visade sig vara två flickor...  Skrattande
    Förra gången ville vi veta och gjorde ett "riktigt" könsultraljud (flicka).

Denna gången vill vi däremot inte veta, så vi får helt enkelt se i juli/augusti! (OM jag inte, mot all förmodan, skulle ändra mig, men det tror jag inte) 

• chess07
    JennyL88 skrev 2012-01-10 07:19:44 följande:
    God Morgon!
    Vaknade kl.6 idag och var jätte pigg.
    Min sambo hatar när jag är sån.. Men vad gör deOskyldig
    Har inte varit morgonpigg på flera veckor nu.
    Gillar att gå upp innan solen=)

Jag verkar vara en av de få här som inte vill veta könet.
    Jag vill ha mig en överraskning när bebisen väl kommerHjärta
    Men jag kan få stå dom som tycker de är lite roligt att veta innan ocksåTungan ute
    God Morgon!

Jag är också en av dem som inte vill veta könet!
  • Helvi

Hej hoppar in här med er om det är ok?

Väntar mitt andra i Juli (bf 12 Juli) så jag är i vecka 14 nu.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska kolla kön eller inte. Med första gjorde jag inte de och de va spännande och spekulera om vad som fanns i magen, men nu vet jag inte om nyfikenheten tar över..:)
    Min mage har redan vuxit en del och jag tycker den är rundare än förra gången,,så kanske en tjej nu då..:?

• AnnA1985

Det va fel det jag skrev om att de tittar kön i Skövde.. ibland är jag allt ute och cyklar. Och det är otroligt skönt att det gör UL här i stan, wiie!
    Jag har blivit hjärntvättat av mina vänner, så jag är nästan helt övertygad om att det är en tjej som bor i mig :p Men visar det sig att det är en liten pojk, kommer jag vara lika glad för det =) Namn är vi redan överens om, om vi inte ändrar oss mer... Antingen blir det en Line, eller så blir det en liten Elvin =) 

• Hallonmusen83

Vecka 13 idag , bara 27 veckor kvar haha om jag går så långt
    De andra barnen kommit innan BF !

Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-10 15:28:43 följande:
    Vecka 13 idag , bara 27 veckor kvar haha om jag går så långt
    De andra barnen kommit innan BF !
    Min första kom 4v för tidigt och min andra 2v för tidigt... spännande åh se hur det går denna gången

som det ser ut nu innan RUL är jag beräknad till den 20 juli, men Drömmer 3 juli hade var rätt coolt att passa in, då fyller min lillebror!
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Hallonmusen83
    Trolla75 skrev 2012-01-10 19:43:15 följande:
    Min första kom 4v för tidigt och min andra 2v för tidigt... spännande åh se hur det går denna gången

som det ser ut nu innan RUL är jag beräknad till den 20 juli, men Drömmer 3 juli hade var rätt coolt att passa in, då fyller min lillebror!
    23 juli min mormors födelsedag , min namnsdag!
    Får se på rul om man blir flyttad! Blev de med båda barnen jag har sen innan , bara en vecka bak och den andra ngr dagar bak.

Men de går ju nog efter sin " normalmått " på bebis i just den veckan och är bebis större eller mindre blir man nog flyttad fram eller back! En gissning haha
    För man kan ju gå över 2 veckor men tror inte de finns de egentligen haha
    Tror de därför man kan gå över 2 veckor för de kan flytta en veckor hit och dit på ul !!

Ja sonen kom 4 dagar inna BF så han lugn , dotter kom 36+6 !
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Sladdis

Nu har jag fått mitt kub-resultat. Istället för 1:149 som min ålder vill få det till så blev det 1:2684. Inget wow-resultat men man får väl vara nöjd. Här är gränsen 1:300 för att göra MKP så jag är ju långt därifrån.

Svar på tråden Juli bebis 2012