• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    JennyL88 skrev 2012-01-12 13:19:54 följande:
    Jbson vad roligt för dig att fått se det lilla livet.{#emotions_dlg.flower}
    Blir så himla avundsjuk.
    Jag måste vänta otåligt i 4 dagar till..Oskyldig
    Tack! Skrattande
    Jag tycker ändå att tiden har gått riktigt fort! det är över tre veckor sedan som jag bokade tiden...

Du ska se att det snart är måndag! kan ju klart tycka att det är värt sin väntan! Flört
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Tolle83
    enilorac81 skrev 2012-01-12 12:02:23 följande:
    Tingeling84, låter superjobbigt med foglossning. Har också lättare problem med det. Men tråkigt ifall du tror dem snackar på jobbet. Du hade berättat för chefen va?

Imorgon ska jag berätta för min chef, blir spännande att se hennes reaktion

De är verkligen de... Japp ja berätta för chefen gansa tidigt eftersom vi gått igenom så mycket innan ja lckades bli spontangravid :)
  • Tolle83

Är de nån mer som känner som håll precis vid naveln? Imellanåt gör de rätt ont :S

• Trolla75
    Tolle83 skrev 2012-01-12 16:53:58 följande:
    Är de nån mer som känner som håll precis vid naveln? Imellanåt gör de rätt ont :S
    En gång har jag fått riktigt ont och det va precis innan nyår. Låg och skulle precis somna, nös till och det liksom smätte till i magen, precis som om ett "gummiband" gick av... det gjorde jätteont och kändes jätteobehagligt, men det blev som tur inget mer med det.
    Usch man blir änna rädd när det gör ont!
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Tolle83
    Trolla75 skrev 2012-01-12 17:10:57 följande:
    En gång har jag fått riktigt ont och det va precis innan nyår. Låg och skulle precis somna, nös till och det liksom smätte till i magen, precis som om ett "gummiband" gick av... det gjorde jätteont och kändes jätteobehagligt, men det blev som tur inget mer med det.
    Usch man blir änna rädd när det gör ont!

Men de var nog ligamenten  när de blev så.. Så for ja om ja hostar, nyser eller reser mej för snabbt. De är ingen fara men de gör ont en kort stund :S
  • Trolla75
    Tolle83 skrev 2012-01-12 18:11:31 följande:
    Men de var nog ligamenten  när de blev så.. Så for ja om ja hostar, nyser eller reser mej för snabbt. De är ingen fara men de gör ont en kort stund :S
    Har aldrig känt något liknande, men ligamenten säger du... nu får jag ta och läsa på lite... Flört
  • AnnA1985
    Tolle83 skrev 2012-01-12 16:53:58 följande:

Ja, jag har det precis just nu. Skitskumt :S
  • Hera78

Jag känner av ligamenten flera gånger om dagen, speciellt när jag reser mig upp från typ soffan eller en fåtölj, och när jag nyser, hostar eller ibland t.o.m. skrattar   

• MissMurrig

Halloj! Fick se lill-skrutten i tisdags, gjorde ett litet extra UL, kändes bra, har ju inte haft i princip några symptom... Visst magen växer, men inte lika fort som med sonen. I mina båda tidigare graviditeter hade jag foglossning redan från v.8, nu har jag inte fått det (än?)..... Men allt såg bra ut! En lugnt liten krabat som sög lite på handen och sträckte lite på benen, men det var ingen vilding. Ska på RUL den 8e Feb, hoppas kunna se könet då

Men sjutton va svårt det är att hitta brallor! Vill ha bekväma byxor, inte en massa slimfit! Tajts kan man inte alltid ha...

Jaja,, tjenixen! 

Svar på tråden Juli bebis 2012