• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    Maho81 skrev 2012-01-12 09:43:11 följande:
    Jag fick se mitt lilla gryn igår
    Härligt!!!Solig
  • Maho81

Den rörde sig för fullt =) Pappan blev rätt fascinerad av att den viftade så med armarna och sparkade med benen =)

• Hallonmusen83
    Maho81 skrev 2012-01-12 09:43:11 följande:
    Jag fick se mitt lilla gryn igår
    Glad Mys
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Tolle83

Då var man hemma från jobbet igen. Och imorn. Jäla foglossning!! Det känns inte alls kul, dessutom känns de som art de blir massa snack på jobbet... :(
    Men imorn ska ja till läkaren o blir förmodligen sjukskriven ett tag...

• enilorac81

Tingeling84, låter superjobbigt med foglossning. Har också lättare problem med det. Men tråkigt ifall du tror dem snackar på jobbet. Du hade berättat för chefen va?

Imorgon ska jag berätta för min chef, blir spännande att se hennes reaktion

• Trolla75
    Wiii... Idag har jag o gubben ÄNTLIGEN vart i väg och gjort KUB-testet...
    Jag har inte känt något på flera dagar, så det var verkligen en befrielse att se det lilla hjärtat picka på... och som h*n låg o vifta, killa sig i örat mm.
    Bebis var 6 cm lång från huvud till rumpan OCH det var bara en! haha...
    BM buffade och tryckte med apparaten i ca 30 min för att få så bra bilder på nackspalten... och resultatet var helt normalt sa hon... allt såg bra ut! Drömmer

Men får inte resultatet förrän i slutet på nästa vecka...

fick 3 kort helt gratis ... de glömde spara så när jag väl torkat av all gele var det bara att hoppa upp på britsen igen för ny fotografering...

Hade fått order från min BM att boka tid för RUL, men det gick inte... de hade inte klart sitt schema för februari...
    Men mitten på februari då borde jag vara i v. 18 , ja jag får ringa igen om någon vecka...
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • JennyL88
    Jbson vad roligt för dig att fått se det lilla livet.{#emotions_dlg.flower}
    Blir så himla avundsjuk.
    Jag måste vänta otåligt i 4 dagar till..Oskyldig
Svar på tråden Juli bebis 2012