• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • michelodeon
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-10 19:54:19 följande:
    23 juli min mormors födelsedag , min namnsdag!
    Får se på rul om man blir flyttad! Blev de med båda barnen jag har sen innan , bara en vecka bak och den andra ngr dagar bak.

Men de går ju nog efter sin " normalmått " på bebis i just den veckan och är bebis större eller mindre blir man nog flyttad fram eller back! En gissning haha
    För man kan ju gå över 2 veckor men tror inte de finns de egentligen haha
    Tror de därför man kan gå över 2 veckor för de kan flytta en veckor hit och dit på ul !!

Ja sonen kom 4 dagar inna BF så han lugn , dotter kom 36+6 !
    Med sonen blev jag inte flyttad en enda dag på nåt av de tre vul och ul jag gjorde, han var exakt varje gång. Jag hade gjort IVF så vi visste oxå exakt när han kom till men jag gick över 14 dagar iaf. Hoppas verkligen jag slipper det denna gången. 
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • froggyL

Gick också över 14dagar. Fyyy vad trist. Men i slutändan var det bra, för hennes skull...hon kom istället på rätt sida året....

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • TiLo

Jag gick också över 14 dagar sist. Skitidrygt. OCh bebis var aldeles torr och fnasig och fick problem med huden länge eftersom hon legat så länge i fostervatten utan skyddet. Det försvinner ju vartefter när man går över.

• EllaBella02
    Sladdis skrev 2012-01-10 20:32:06 följande:
    Nu har jag fått mitt kub-resultat. Istället för 1:149 som min ålder vill få det till så blev det 1:2684. Inget wow-resultat men man får väl vara nöjd. Här är gränsen 1:300 för att göra MKP så jag är ju långt därifrån.
    Grattis till bra reslutat!! : ) 
  • mousetrap
    Sladdis skrev 2012-01-10 20:32:06 följande:
    Nu har jag fått mitt kub-resultat. Istället för 1:149 som min ålder vill få det till så blev det 1:2684. Inget wow-resultat men man får väl vara nöjd. Här är gränsen 1:300 för att göra MKP så jag är ju långt därifrån.
    Grattis Sladdis! Min tur är om två veckor, väldigt nervös...
  • SommarDahlia

Jag fick sonen på BF-2 och det är jag tacksam för. Det var nog omgivningen oxå :)
    Jag tycker inte om att va gravid, gillar inte uppmärksamheten det drar åt sig, att inte kunna ligga på mage, alla krämpr osv  osv. och i slutet var jag så bitter att jag nästan tycker synd om karln såhär i efterhand som fick stå ut med mig :) och då hade jag ändå en normal graviditet utan foglossning eller liknande.
    Jag ser graviditeten som en nödvändigt transportsträcka för att få något alldeles alldeles underbart när man går i mål :)

• Sladdis
    enilorac81 skrev 2012-01-11 08:45:37 följande:
    Grattis Sladdis för ditt KUB resultat! En milstolpe avklarad

När har du nu RUL?
    Ja, nu får man väl andas ut lite. RUL är 6:e feb så det är inte så länge till att vänta.Glad Alltid kul att se bebisen ju.Solig
  • Jamtlandstaus

Vad skönt för er Sladdis!

Verkar som många redan fått er tid till RUL, är det bara jag som inte fått det?
    Är i v15 o har min stora milstolpe nästa vecka med FVP. Eller egentligen veckan efter det när svaret ska komma *nervös*!!!

• smulan12
    Jamtlandstaus skrev 2012-01-11 10:29:41 följande:
    Vad skönt för er Sladdis!

Verkar som många redan fått er tid till RUL, är det bara jag som inte fått det?
    Är i v15 o har min stora milstolpe nästa vecka med FVP. Eller egentligen veckan efter det när svaret ska komma *nervös*!!!
    Jag är ckså i v.15 och har inte fått någon tid för rul.... :/
Svar på tråden Juli bebis 2012