snoffsan08 skrev 2012-02-14 14:29:52 följande:
Var på RUL idag :o) Allt såg jätte bra ut, men ack så fel jag har haft. Har drömt tre gånger under denna graviditet att det ska bli en pojke, senast nu inatt. Men det visar sig troligtvis bli en liten tös. VAD SKA HON HETA?!? Bm var inte helt hundra, men det lutade åt en flicka. Fick oxå reda på att min moderkaka inte ligger framtill längre utan ovanför. Jag börjar känna sparkar mer och mer, så det kommer nog snart ska du se. Nu till det tråkiga, jag blev framflyttad hela 8 dagar! Så nu är det beräknat till den 20/7 istället :o(. Alltså v:17+3 idag, då jag hela tiden trott 18+4. Skulle någon vilja vara snäll att ändra det i bf listan och även skriva kön? Jag vet tyvärr inte hur man gör. Skulle bli mycket tacksam för det.
Grattis till ett bra RUL! Och en flicka, vad spännande. Känns som om det är väldigt många som sagt att de väntar en pojke. Vi valde att inte ta reda på kön utan håller oss till den jobbiga förlossningen och med spänning får vänta fint tills den lille kommer ut.
Angående barnvagnar, jag var också helt säker på Emmaljunga, men sen tittade jag på Teutonia och föll lite för den också. Har vänner som har Brio Happy och är jättenöjda med den barnvagnen.
Ha en toppenbra dag allihopa! Själv jobbar jag hemifrån idag, det är skönt att kunna strosa omkring i mjukisar =)