• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Vi har RUL på torsdag, går in i vecka 19 imorgon! Har fortfarande inte känt av bebis alls så tyvärr funderar man ju inte alltid så positivt:( hoppas allt ser bra ut i alla fall

• Jamtlandstaus

Vi har varit på RUL idag, allt såg fint ut med lill-tjejan blev inte flyttat en dag så vi står kvar på BF 7/7
    Är i v.19+2 idag, snart är 50% gjort

• Hallonmusen83
    SaJo81 skrev 2012-02-13 17:53:41 följande:
    Vi har RUL på torsdag, går in i vecka 19 imorgon! Har fortfarande inte känt av bebis alls så tyvärr funderar man ju inte alltid så positivt:( hoppas allt ser bra ut i alla fall
    Inte känt min i heller
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • snoffsan08

Men hur var det nu SaJo81, låg din moderkaka i framvägg? Men som sagt Hallonmusen, du behöver nog inte vara orolig. Men om det gör VÄLDIGT ont kanske du ska brata med BM om det. Spännande med RUL!! Jag har imorgon.

• Hallonmusen83
    snoffsan08 skrev 2012-02-13 18:01:46 följande:
    Men hur var det nu SaJo81, låg din moderkaka i framvägg? Men som sagt Hallonmusen, du behöver nog inte vara orolig. Men om det gör VÄLDIGT ont kanske du ska brata med BM om det. Spännande med RUL!! Jag har imorgon.
    Ska till bms läkare imorron om annat men ska dra upp detta då med !
  • snoffsan08
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-13 18:07:54 följande:
    Ska till bms läkare imorron om annat men ska dra upp detta då med !

Ja, gör det. Fråga om du inte kan få lyssna på bebisen imorgon om du är orolig för att du inte känt den. Det fick jag när jag var orolig.
    Jamtlandstaus skrev 2012-02-13 17:59:18 följande:
    Vi har varit på RUL idag, allt såg fint ut med lill-tjejan blev inte flyttat en dag så vi står kvar på BF 7/7Är i v.19+2 idag, snart är 50% gjort

Grattis till lyckat RUL! Skönt att ha gått halvägs snart va? Själv har man ju lite mer än 1 vecka kvar till dess. Skönt att du inte blev flyttad heller. Jag är rädd för att dom kommer senare lägga mitt BF =o(
  • MissMurrig
    SaJo81 skrev 2012-02-13 17:53:41 följande:
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-13 18:01:08 följande:
    Inte känt min i heller
    Hade knappt kännt min heller innan RUL, men jag har moderkakan i framvägg, så den är som en stötdämpare. Kunde bara känna lite ont i urinblåsan då och då, det var nog den lille som sparkade på den. Men nu efteråt har jag såklart börjat känna mer, nu när jag vet att allt är bra med den :) Typiskt! Men man kan inte känna något utåt än, det kunde jag förra gången vid detta laget, v.20 (19+1), och som det står i alla appar mm att man kan... Längtar till de "riktiga" sparkarna. 

Men något jag har fått, och som en smäll(!), FOGLOSSNINGAR... yippi..... Kul när man har ett fysiskt ansträngande "jobb"...
  • SaJo81

Snoffsan08: jag vet inte hur min moderkaka ligger! Möjligt att den ligger i framvägg....skulle ju vara skönt om det är anledning...tror jag stressar ur mig för att alla säger att man känner allt mycket tidigare andra gången....

Svar på tråden Juli bebis 2012