• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    owner skrev 2012-02-16 12:15:37 följande:
    Nu har vi varit på UL och är flyttade från den 14e till den 10e. Det var en liten kille därinne. Vill nån datakunnig ändra på listan åt mig? :)
    Grattis! jag har uppdaterat dig på listan...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • EllaBella02
    Nu har vi varit på UL och är flyttade från den 14e till den 10e. Det var en liten kille därinne. Vill nån datakunnig ändra på listan åt mig? :)
    Grattis till lycka RUL och lillkillen!!! : )
  • chess07
    Grattis till lyckat RUL och grabben!
    Vi har också varit iväg på RUL idag och allt var som det skulle Hjärta Tog inte reda på kön även om vi båda var nyfikna när vi var där Flört Blev flyttad 1 dag från 11:e till 12:e Juli!
  • Emma85

Hej alla söta Julimammor :) 
    skrev in mig i bf listan :) Väntar mitt 4e barn i juli :)
    Hur mår ni alla? 

• Trolla75
    Emma85 skrev 2012-02-16 16:12:29 följande:
    Hur mår ni alla? 
    Grattis och välkommen!

Vilket datum är du beräknad till? Såg dig dock inte på listan? (ser ett inlägg, men hittar inte ditt nick)

Mår hyfsat bra än så länge, inga direkta foglossningar än... man kanske ska tala väldigt tyst om dom... Flört
    Däremot vid varje nysning så smäller det till i ligamenten i magen och de kan faktiskt göra j*vligt ont.
  • chess07
    Hur mår ni alla? 
    hallå där och välkommen! :)
    här är det fint! den tidiga foglossningen har gett med sig för ett tag men kommer nog tillbaka snart...! i lagom nivå hoppas ja isf! Liten sprattlar runt som en buse i magen!
    hur mår du själv?
  • FruSandra
    froggyL skrev 2012-02-16 07:54:26 följande:
    FruSandra: köpte? Fick du inte låna. Här i Alingsås får man låna stödbälten gratis och lämna tillbaks efter graviditeten igen....

Jag tror de är beoende vart man går... Jag går på privat BM...
  • snoffsan08
    Charlottetott skrev 2012-02-16 07:59:57 följande:
    Hej, här är en till som väntar andra barnet 12 juli. Varit på RUL.. hon tyckte de såg ut som en flicka men var inte säker eftresom fötter och navelsträng låg i mellan, Men de var hjärtformat, dvs två bullar man såg.... :) Så får se va de blir.. Har också ont i kroppen, dock pga av en sjukdom jag har som gör att de blir värre under grav.. så har ont i krappen och helt plötsligt är de pest o pina o jobba. Men vill jobba så mkt som möjligt för att hinna höja min SGI. plus att tiden går snabbare då.En liten bild från RUL  

Hej alla söta Julimammor :) skrev in mig i bf listan :) Väntar mitt 4e barn i juli :) Hur mår ni alla? 

Halloj och välkomna hit =o). Jag väntar mitt 4e barn till den 20e juli. Trodde fram till i tisdags (då vi var på RUL) att jag var beräknad till den 12e =o(, men men ut kommer hon iaf så småningom. Jag har varit sjukskriven sedan v:10 pga foglossning, ryggbesvär samt ischias. Har så pass tungt jobb oxå, så det blir svårt att gå tillbaka innan BF. Går hos naprapat, har bäckenbälte samt TENS apparat som jag använder, funkar hyffsat. Är glad om jag slipper kryckor eller bli sängliggandes.
    Trolla75 skrev 2012-02-16 17:04:37 följande:
    Grattis och välkommen!Vilket datum är du beräknad till? Såg dig dock inte på listan? (ser ett inlägg, men hittar inte ditt nick)Mår hyfsat bra än så länge, inga direkta foglossningar än... man kanske ska tala väldigt tyst om dom... Däremot vid varje nysning så smäller det till i ligamenten i magen och de kan faktiskt göra j*vligt ont. Hur går det för dig Trolla, har du vågat berätta för mamman till din brukare än?

• EllaBella02
    chess07 skrev 2012-02-16 14:47:16 följande:
    Grattis till lyckat RUL och  tilgrabben!
    Vi har också varit iväg på RUL idag och allt var som det skulle Hjärta Tog inte reda på kön även om vi båda var nyfikna när vi var där Flört Blev flyttad 1 dag från 11:e till 12:e Juli!
    Grattis till lycka RUL!! : )
Svar på tråden Juli bebis 2012