• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Bragdoll
    Jag fick samma. Även tidningen va från förra året.. Ja mailade dom om de o som tack för hjälpen fick ja en kupong på 80 kr, en natusancheck och en ny tidning :)

• michelodeon

Hallonmusen: japp jag har en annan pappa till detta barn :) har ett barn sen innan på 2,5 år.
    Det här barnet blir min sambos första

• moncen80

känt bebisen röra sig i dag är i vecka 17+6 Skrattande

• Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-19 08:59:00 följande:
    I fredags firade jag min syster som fyllde år och hennes sambo som fyllde år, min son va me där för han fyllde igår men ja skulle bröllop.
    O imorron fyller dottern år.

Ngn annan här inne som har annan pappa till barnet i magen eller utanför magen ???
    Du har också två februaribarn, jag med... Grattis till dina! (då har du också en vattuman och en fisk) jag med...
    Kul med bröllop!

Min äldsta har en annan pappa... Men min man har vart med sedan hon va 3 år, lillasyster & pyret i magen har samma pappa...

I morgon smäller det! det är dagen med stort D, vi ska på RUL!!! wiii... *längtar så* så vid den här tiden i morgon är det klart... Flört
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Hallonmusen83
    michelodeon skrev 2012-02-19 11:01:45 följande:
    Hallonmusen: japp jag har en annan pappa till detta barn :) har ett barn sen innan på 2,5 år.
    Det här barnet blir min sambos första
    Ja har en son född 2002 som haft varan vecka men nu bor han hos sin pappa (nära mej ) han ville de , vi hörs då och då , Ringer & ses då och då!

Dotter har med en annan , fick henne 2008 , har henne varann vecka ... än så länge !

Har tredje barnet i magen med min fästman , fast vi vatt ihop ett bra tag innan vi valde skaffa barn !
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    Trolla75 skrev 2012-02-19 11:43:54 följande:
    Du har också två februaribarn, jag med... Grattis till dina! (då har du också en vattuman och en fisk) jag med...
    Kul med bröllop!

Min äldsta har en annan pappa... Men min man har vart med sedan hon va 3 år, lillasyster & pyret i magen har samma pappa...

I morgon smäller det! det är dagen med stort D, vi ska på RUL!!! wiii... *längtar så* så vid den här tiden i morgon är det klart... Flört
    Ja båda e födda i feb sonen 18e , dottern 20e !! Tänk va nära .-) fast 6 år mellanrum =)

Ja har en son född 2002 som haft varan vecka men nu bor han hos sin pappa (nära mej ) han ville de , vi hörs då och då , Ringer & ses då och då!

Dotter har med en annan , fick henne 2008 , har henne varann vecka ... än så länge !

Va kul me rul , ja ska om 4 dagar  ....

Har tredje barnet i magen med min fästman , fast vi vatt ihop ett bra tag innan vi valde skaffa barn !
  • Hallonmusen83

har sån ständigt molande " mensvärk "  de är drygt och inte alls skönt , haft de nu 1 vecka varje dag , är sällan borta. Är i vecka 18 (17+5) !

ngn mera ?

• Bragdoll
    FruSandra skrev 2012-02-19 10:51:37 följande:
    Bragdoll
    Jag fick samma. Även tidningen va från förra året.. Ja mailade dom om de o som tack för hjälpen fick ja en kupong på 80 kr, en natusancheck och en ny tidning :)
    Å, vilka mailade du? Babyproffsen eller de som gör själv boxen? Egentligen spelar det inte så himla stor roll, men det är ju taskig reklam att de ger kuponger och tidningar som gått ut. Ja mitt nummer av tidningen var också från förra året,
  • Hallonmusen83

Ibland ångra jag mig vad jag gjort , för man får lida för de efteråt , som just nu , tvättat , dammsugat och gjort mat , var TVUNGEN! Home alone :/ . kan inte bara ligga ner och glo i taket 24 timmar om dygnet :/ !! Såå ont rygg , magen är kaos nu ;/ gråter nästan. Ändå gjort de i LÅNGSAM takt !

• Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-19 12:07:29 följande:

har sån ständigt molande " mensvärk "  de är drygt och inte alls skönt , haft de nu 1 vecka varje dag , är sällan borta. Är i vecka 18 (17+5) !

ngn mera ?

Har inte haft någon molande värk alls! men där emot sammandragningar varje kväll.
    Men du är säkert mycket mer aktiv än vad jag är... Jag har som sagt ett väldigt lugnt och bekvämt jobb, allt går långsamt och när jag är ledig så är det kanske lite väl mycket soffläge ;) så stress och en massa måsten finns inte i min vardag. Kan de vara skillnaden tror du? Nu har du jof. haft fullt upp med kalas och bröllop så detta kanske är straffet?
    Dags att införa lite välförtjänt vila ;)
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012