ZoZoZ skrev 2012-02-24 19:23:17 följande:
Woogie: De tre små strecken man ser på flickor är blygdläppar och själva "skåran".
GRATTIS till en förmodad flicka och att allt såg fint ut på UL! Även vi väntar med 99,9% säkerhet en flicka enligt RUL. Vi har två söner sedan tidigare så jag är så glad och tacksam över att även få uppleva en dotter.
Tack, jag trodde nästan det, men sen trodde jag också att det vita bara var ben och brosk och det har man ju inte där... Det var därför jag undrade :o)
I helgen "antasade" jag ett par med två små barn eftersom de kom gående i affären med en Carena syskonvagn. Jag var bara tvungen att fråga hur nöjda de var med den (mycket, var svaret), men jag kände mig lite dum... Typiskt svenskt liksom, att inte störa någon man inte känner... Hur som helst, jag har hört en del bra om den, ska bara kolla upp måtten på den också, men det kanske blir en sådan i alla fall till slut.
Ang. FB så jag har inte outat det som så, men jag har inte dolt det i tex. kommentarer på någon väns inlägg och så... så de som har sett det och orkat tänka mer över det, de vet. Men det kommer nog snart. Jag har en rätt så redigerad vänlista. Med vänner och familj uppgår den till kanske 60 st. varav många redan vet, så det gör inte så mycket. Snarare så att det är roligt, framför allt för de som bor långt bort, att ha lite koll på vad som händer.