• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • snoffsan08

Vad jobbar du med?
    Men oj! Det låter hemskt med den där medicinen, förstår om folk inte vill ta den. 

• froggyL

Äntligen hemma! Haft en skitdag på jobbet idag. Höll på att kasta ut eleven ur bilen! Och då har det gått långt, för tålamod i bilen har jag, massor...sen hade jag två goa elever efter där som tur var, annars hade det varit riktigt jobbigt å lugna ner sig. Puh! Tack å lov är de sällsynta....

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • eken

Froggyl: vem har ni förresten som BM? Har bara träffat våran en gång på inskrivningen, och har träff med henne på måndag.

Vilket tålamod du måste ha med köreleverna...;)

• snoffsan08

Åh, jobbar du som bilskole lärare? Är du inte rädd att åka med vissa? Nu när du e gravid tänker jag.

• snoffsan08

Var precis inne på skatteverkets hemsida och kollade vad jag får tillbaka på skatten, innan avdrag. Mycket trevligt Flört

• michelodeon
    snoffsan08 skrev 2012-03-19 17:57:41 följande:
    Var precis inne på skatteverkets hemsida och kollade vad jag får tillbaka på skatten, innan avdrag. Mycket trevligt Flört
    Jag har oxå kollat, fick tillbaka men blev besviken för det var inte så mycket som det brukar men man ska väl inte klaga så länge man får tillbaka
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • snoffsan08

Nej, precis. Så länge man inte får rest skatt så får man väl vara nöjd. Fick oxå sämre än förra året, men ändå nöjd. Har ju inte gjort avdrag än heller =o)

• Trolla75
    michelodeon skrev 2012-03-19 18:48:04 följande:
    Jag har oxå kollat, fick tillbaka men blev besviken för det var inte så mycket som det brukar men man ska väl inte klaga så länge man får tillbaka
    Samma här!? 6000 mindre i år... Varfördå? Obestämd jag som har jobbat som en galning, men det är klart, de drar inte mycket i skatt så det är väl därför det blir som det blir...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • FruSandra

Jag vill inte skrämma er nu.. Men ni pratade om vattkoppor...
    Jag kommer vaccinera mitt barn mot de. Anledningen till att jag väljer de är att min systerson blev så fruktansvärt sjuk.  Läkarna hade aldrig sett så mycket koppar på nån, och systersonen hamnade i deras "forskargrej". Dom blev inlagda på Huddinge och han blev tillslut sondmatad då han hade hela munnen full med koppor..
    Självklart är de individuellt. Men jag själv hade också extremt mycket koppar när jag var 11 månader...

• FruSandra

jippie!!! kollade min skatt också :D Får tillbaka 6919 sen ska avdrag för resor till o från jobbet dras av, förra året på avdraget fick ja tillbaka 6000 :D

Kan ju inte passa bättre än nu när man ska vara mammaledig :D 

Svar på tråden Juli bebis 2012